سامسونگ گلکسی

گلکسی S10 لایت سامسونگ در رنگ‌های اختصاصی عرضه می‌شود

از گوشی گلکسی S10 لایت (Galaxy S10 Lite) به عنوان مدل ارزان‌تر و کم‌قدرت‌تر سری اس 10 سامسونگ یاد می‌شود؛ اما ظاهرا این محصول در رنگ‌های متنوع‌تری عرضه خواهد شد و حداقل از این نظر، نسبت به سایر اعضای خانواده برتری دارد.

برخی از رصدگران بازار موبایل، تصمیم سامسونگ مبنی بر تولید گلکسی S10 لایت را، واکنش این کمپانی نسبت به عرضه آیفون XR در سال جاری تلقی کرده‌اند. حالا در یک گزارش تازه، ادعا شده است که این گوشی در رنگ‌بندی هم، از ارزان‌ترین مدل 2018 آیفون تبعیت می‌کند.

آیفون ایکس آر، رنگین‌ترین مدل در بین گوشی های جدید اپل است و ظاهرا گلکسی S10 لایت نیز، همین نقش را برای کمپانی کره‌ای ایفا خواهد کرد. بر اساس این گزارش، مشتریان سامسونگ حق انتخاب نسخه‌های زرد، سفید، مشکی، سبز یا آبی رنگ دستگاه را خواهند داشت.

سامسونگ گلکسی S10 لایت

این در حالی است که مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس ۱۰ دارای رنگ‌بندی سفید، مشکی، سبز و آبی هستند. از طرفی، نسخه سرامیکی S10 نیز تنها در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. احتمال دارد برخی از این رنگ‌ها یا همه آن‌ها، حالت گرادیانی داشته باشند و اضافه شدن رنگ‌های جدید به موارد ذکر شده نیز، در آینده دور از ذهن نیست. کمااینکه در گذشته هم سابقه داشته است که سامسونگ چند ماه پس از معرفی پرچمداران خود، تنوع رنگ آن‌ها را افزایش دهد.

البته از آنجایی که این ادعا در یک گزارش تایید نشده مطرح می‌شود، نمی‌توان از صحت آن مطمئن بود. ادعای دیگر در مورد خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ، پشتیبانی نسخه‌های سرامیکی از شبکه 5G و وجود 6 دوربین در آن‌هاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خوبه حداقل تو هیچی تنوع نداشته باشه تو رنگبندیاش داره

  2. سرامیکی دیگ چ رنگیه

  3. همچین چنگی به دل نمیزنه زیاد نظرمو جلب نکرد

  4. خدایی فقط مشکی حالا سیلور هم خوبه ولی باز ب پا مشکی نمیرسه

  5. فقط میخان پول بزنن جیب

  6. همه چیو اختصاصی کردن