چهارمین مدل گلکسی اس 10

چهارمین مدل گلکسی اس 10 با پشتیبانی از شبکه 5G ساخته می‌شود

به نظر می‌رسید که شرکت سامسونگ قصد دارد سه مدل از پرچمدار جدید خود را معرفی کند. اینطور که پیداست، چهارمین مدل گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هم در راه است.

شماره مدل‌های SM-G970 و SM-G973 و همچنین SM-G975 مربوط به سه مدل از گوشی گلکسی اس 10 هستند که تاکنون مشخص شده‌اند؛ این شماره مدل‌ها با گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite)، گلکسی اس 10 (Galaxy S10) و همچنین گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10 Plus) همخوانی دارند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند شماره مدل دیگری هم مشخص شده است که مربوط به چهارمین مدل گلکسی اس 10 خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده است، شماره مدل SM-G977 مربوط به گوشی چهارم بوده و تنها تغییرات آن هم مربوط به آمریکا (SM-G977U) و کره جنوبی (SM-G977N) است. شماره مدل SM-G977F هم وجود دارد که احتمالا مربوط به اروپا است، اما هیچ نشانه‌ای از آن در دسترس نیست. این مدل خاص همانند سه مدل اصلی در فرآیند توسعه قرار ندارد.

شرکت سامسونگ در مدل جدید سعی دارد تا قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را فراهم کند؛ این مسئله به خوبی دلیل وجود نداشتن نسخه مخصوص اروپا را توضیح می‌دهد. سازگاری میان شبکه‌های 5G به یک موضوع تبدیل شده است. سامسونگ اعتقاد دارد که مراکز محلی در اروپا به اندازه کافی عملکرد سریع و مناسب جهت گسترش مناطق تحت پوشش شبکه 5G را ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. لابد براش نمیصرفیده

  2. خب این که ادعاش میاد چرا همشو 5جی نکرد