ساعت هوشمند جدید آنر

ساعت هوشمند جدید آنر از پلتفرم مدیاتک قدرت می‌گیرد

با صدور گواهی بلوتوث برای ساعت هوشمند جدید آنر ، اطلاعات جالبی در مورد جدیدترین گجت پوشیدنی چینی‌ها در اختیارمان قرار گرفته است. ظاهرا این‌بار سازندگان قصد دارند از چیپ‌های مدیاتک استفاده کنند.

طی چند ماه اخیر، Honor روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است. مدتی پیش، آنر 8X و گوشی مقرون‌به‌صرفه آنر 8C در بازار هند عرضه شدند. پس از آن، مدیران با تخفیف‌های عالی به استقبال بلک فرایدی رفتند. گوشی آنر مجیک 2 و موبایل مورد انتظار آنر وی 20 نیز از دیگر محصولاتی هستند که به شهرت هرچه بیشتر این برند چینی کمک خواهند کرد. همواره بخش قابل توجهی از فعالیت‌های آنر با شرکت مادر آن یعنی هواوی در ارتباط است و این موضوع به فقط گوشی های هوشمند محدود نمی‌شود. پیش‌تر این کمپانی محبوب، ساعتی جدید به نام واچ مجیک را معرفی کرد که می‌توان آن را در نسخه تضعیف‌شده هواوی واچ جی تی در نظر گرفت. حالا هم به نظر می‌رسد با صدور گواهی Bluetooth SIG برای ساعت هوشمند جدید آنر ، یک محصول تازه‌نفس در آستانه رونمایی است.

ساعت هوشمند جدید آنر

متاسفانه، اسناد عمومی اطلاعات سخت افزاری خاصی را در مورد این گجت پوشیدنی با شماره مدل “ELF-G10” فاش نمی‌کنند. با این حال، در تصاویر منتشر شده به وضوح می‌توان اشاره به «ساعت هوشمند» را مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد Bluetooth 4.0 Low Energy به دست کاربران خواهد رسید. این موضوع نشان می‌دهد ما با چیزی متفاوت از دستبند هوشمند آنر بند 4 رو به رو هستیم.

تصاویر زیر، هواوی واچ جی تی را در رنگ مشکی نشان می‌دهند:

موضوع جالب دیگر، توسعه ساعت هوشمند جدید آنر بر پایه پلتفرم مدیاتک است. این در حالی‌ست که اغلب سازندگان از چیپست‌های شرکت کوالکام استفاده می‌کنند چرا که این کمپانی آمریکایی سهم قابل توجهی از بازار چیپ‌های مخصوص گجت های پوشیدنی را در دست دارد. با این حساب، هواوی و آنر در حال آزمایش سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف هستند.

به عنوان نمونه، هواوی واچ GT از طراحی نوآورانه چیپست دوگانه بهره برده و یک چیپ دیگر با مصرف انرژی فوق‌العاده پایین، مسئولیت پردازش اغلب کارهای ابتدایی را بر عهده دارد. این سیستم به دستگاه اجازه می‌دهد تا فقط هنگام اجرای کارهای سنگین‌تر، از پکیج قوی‌تر استفاده کند. در مورد سیستم نرم افزاری، هر دو شرکت از سیستم عامل مخصوص خود به نام “LiteOS” استفاده کرده‌اند. شاید آنر بخواهد با آزمودن سخت افزارهای دیگر، به دنبال راهی برای کاهش مصرف باتری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کاهشش مصرف باتری برا این؟

  2. وای چرا ایقدر خفنه !!!!؟؟؟؟؟؟

  3. خود انر هم جدا گونه ساعت زده دمش گرم بابا