گوشی هواوی P30

اطلاعات جالبی از طراحی دو گوشی هواوی P30 و P30 پرو فاش شد

عکس‌های قاب محافظ گوشی هواوی P30 و تصاویر منتسب به محافظ صفحه گوشی هواوی P30 پرو، اطلاعات جالبی را در مورد پرچمداران بعدی چینی‌ها فاش می‌کنند.

هواوی آینده‌ای پرکار را پیش رو دارد و علاوه بر گوشی های نوا 4 و آنر وی 20، در حال توسعه پروتکل 20W SuperCharge نیز هست. پرچمداران بعدی چینی‌ها که در حال حاضر با نام “P30” شناخته می‌شوند هم قرار است طی ماه‌های اولیه سال 2019 روانه بازار شوند. گوشی هواوی P30 پرو که پرچمدار اصلی خواهد بود، با نمایشگرهای کم‌حاشیه و بزرگ به دست کاربران می‌رسد؛ موضوعی که در جدیدترین تصاویر منتشر شده از پنل جلویی این گوشی نیز به خوبی دیده می‌شود.

مطابق با تصاویری که از محافظ نمایشگر هواوی پی 30 پرو منتشر شده است، در این گوشی خبری از دوربین سلفی درون صفحه‌ای نبوده و در عوض، سازندگان از ناچ کوچکتر قطره آب استفاده خواهند کرد. منبع منتشرکننده این تصاویر، به محافظ‌های صفحه گلکسی اس 10 نیز دسترسی داشته و با انتشار تصویری از آنها در کنار محافظ P30 پرو، این اختلاف در طراحی را به تصویر کشیده است. از آنجایی که سامسونگ تلاش داشته اندازه سوراخ مربوط به دوربین را تا حد ممکن کاهش دهد، سنسورهای دیگر همچون مجاورت، به فریم بالایی منتقل شده‌اند. در نتیجه، محافظ شیشه‌ای می‌تواند به خوبی روی دوربین‌ها را نیز بپوشاند. با تکیه بر همین توضیحات و جلوگیری از عدم پوشش سنسورهای ضروری، می‌توان نیاز به این بریدگی در بالای محافظ پی 30 پرو را توجیه کرد.

گوشی هواوی P30

لازم به ذکر است که ایده استفاده از ناچ در هواوی پی 30 پرو چیز جدیدی نیست و پیش‌تر منابع مختلف هم به آن اشاره کرده بودند. موضوع فناوری مورد نیاز برای توسعه نمایشگرهای اولد با سوراخی روی صفحه برای دوربین سلفی نیز در نوع خود مهم است؛ گفته می‌شود فقط سامسونگ این فناوری را در دست دارد و طبیعتا از سری اول این پنل‌ها برای خانواده Galaxy S10 استفاده خواهد کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا LG و BOE تنها تامین‌کنندگان چنین نمایشگرهایی برای هواوی باشند. به هر صورت، شاید تجهیز این تلفن هوشمند به سنسور IMX607 سونی بتواند علاقه‌مندان به این طراحی را خوشحال کند.

در همین حال، یکی دیگر از افشاگران با انتشار مجموعه‌ای جدید از تصاویر مربوط به قاب محافظ هواوی پی 30، اطلاعاتی جالب را در مورد این گوشی فاش کرده است.

بر خلاف نسخه Pro از که دوربین پشتی چهارگانه بهره خواهد برد، گوشی هواوی P30 با دوربین پشتی سه گانه به دست کاربران می‌رسد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد دقت سنسورهای این گوشی در دست نیست، ولی بعید است سازندگان از سنسور 48 مگاپیکسلی جدید سونی استفاده کنند.

انتظار می‌رود این اسمارت فون های جدید با تراشه کایرین 980 و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی روانه بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اول اپل بعد سامسونگ بعد گوگل پیکسل بععععد هواوی اونم به شرها و شروطها

  2. چرا هواوی فن ها نمیگویند این طرح کپی سامسونگ هست؟

    • الان این چی چیش کپی از سامسونگ است؟؟؟؟؟

      سامسونگ جونت a7از رو پی 20پرو کپی پیست کرد چیزی گفتیم….کل هیکل گوشیای سامسونگ کپی از رو هواوی بعد تو اومدی از کپی خرف میزنی😀😁😁😁

  3. اره دوربینن وسط باشه ادم تمرکز نداره

  4. اون پی ۳۰ طراحی ناچش بهتر از پرو هست

  5. از دوربین وسط متنفرم