نرم افزار Razer SoftMiner

نرم افزار Razer SoftMiner از کامپیوتر گیمینگ شما برای ماینینگ استفاده می‌کند

نرم افزار Razer SoftMiner از قدرت پردازشی کامپیوترهای گیمینگ برای استخراج پول دیجیتال در مواقع بیکاری استفاده می‌کند. کمپانی ریزر ضمن معرفی این برنامه، هدایای ویژه‌ای را برای افرادی در نظر گرفته است که از آن استفاده کنند.

کمپانی مشهور ریزر به تازگی یک اپلیکیشن جدید به نام Razer SoftMiner را برای کامپیوترها معرفی کرده است. این برنامه که در پس‌زمینه ویندوز اجرا می‌شود، در مواقع بیکاری، از پردازشگر گرافیکی کامپیوتر قدرتمند شما برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. فرآیند ماینینگ شامل حل معماهای پیچیده در بلاک چین می‌شود. افرادی که از نرم افزار Razer SoftMiner استفاده کنند هم اعتبار مجازی Razer Silver را بسته به مدت زمان استفاده از برنامه دریافت خواهند کرد.

مین لیانگ تان (Min-Liang Tan)، مدیر ارشد اجرایی ریزر می‌گوید «به جای آنکه اجازه دهید تمام این قدرت هدر رود، ما در حال همکاری با Gamma هستیم تا مطمئن شویم زمانی که از کیبورد دوریم، کامپیوترمان برای ما کار می‌کند. بهتر بخش، این است که نیازی به انجام کار اضافه ندارید و کافی‌ست SoftMiner را دانلود و نصب کنید.»

در حقیقت، این کار به واسطه انعقاد قراردادی میان Razer و Gamma امکان‌پذیر شده است. Gamma مسئولیت توسعه و طراحی نرم افزار مبتنی بر بلاک چین را بر عهده دارد و استخراج ارزهای دیجیتال در ساعت‌های بیکاری توسط کامپیوترهای قدرتمند گیمرها را امکان‌پذیر می‌کند. با این تفاسیر، می‌توان گفت تکنولوژی Gamma به دیتابیسی از 50 میلیون گیمر ریزر خواهد رسید.

مدیر ارشد اجرایی Gamma یعنی گابریل شیلینگر (Gabriel Schillinger) در مورد این همکاری این‌گونه توضیح می‌دهد:

SoftMiner بهترین راه برای اعضای Razer است که از کامپیوتر خود وقتی که در حال استفاده نیستند، بهره برده و در ازای آن، جایزه‌های فوق‌العاده‌ای را دریافت کنند.

البته، نباید تصور کنید که پول‌های دیجیتالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. افرادی که با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود اجازه می‌دهند مانینگ انجام شود، واحد پول مجازی Razer Silver را دریافت خواهند کرد. ظاهرا از این پول‌ها می‌توان برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بهره‌مندی از تخفیفات فروشگاه ریزر استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخه این واحد چول دیجیتال ب کار ما نمیاد

  2. این یعنی بدون حضور فیزیکی هم میشه روش حساب کرد؟