هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو دارای چهار دوربین و صفحه نمایش منحنی شکل است

غول تکنولوژی چین قصد دارد در سال آینده میلادی، گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو را معرفی کند. احتمالا این اسمارت فون با صفحه نمایش منحنی و چهار دوربین همراه خواهد بود.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که ادعا دارند گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) در سه ماهه اول سال 2019 میلادی و با چهار دوربین معرفی می‌شود؛ شایعاتی هم درباره وجود حفره در صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین مطرح است. با این‌حال، اطلاعات منتشر شده توسط Ice Universe نشان می‌دهد که گوشی هواوی به ناچ عریض مجهز شده است.

مراسم معرفی Honor V20 به طور رسمی در تاریخ 26 دسامبر (پنجم دی ماه) با نمایش حفره روی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد نمایشگر منحنی هواوی پی 30 پرو توسط شرکت چینی BOE یا LG کره جنوبی ساخته می‌شود؛ بد نیست بدانید که سامسونگ تنها سازنده OLED بوده که صفحه نمایش دارای حفره را تولید می‌کند، این ویژگی را به صورت رسمی Infinity-O می‌شناسند.

تصاویر محافظ صفحه نمایش تلفن همراه هواوی پی 30 پرو نشان می‌دهد که این اسمارتفون به ناچ قطره آب مجهز خواهد بود. بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، طراح و سازنده محبوب، شایعاتی را پیرامون این اسمارت فون مطرح کرده است. رندر منتشرشده هم ناچ قطره آب نمایشگر هواوی پی 30 پرو را نشان می‌دهد.

قسمت عقب گوشی دارای دوربین چهارگانه بوده که تعداد 3 سنسور آن با یکدیگر متصل هستند و یک سنسور نیز به صورت جداگانه قرار گرفته است. دو فلاش ال ای دی (LED) در کنار سنسورهای دوربین قرار گرفته و همچنین دو سوراخ کوچک بالای آن هم می‌تواند برای فوکوس اتوماتیک لیزر باشد. به نظر می‌رسد که هواوی پی 30 پرو را در رنگ آبی (Aurora Blue Gradient Color) خواهیم دید. برخی شایعات ادعا داشتند که سنسور 38 مگاپیکسلی سونی IMX607 عملکرد بالایی در محیط‌های با نور کم دارد.

این گوشی هوشمند مجهز به چیپست کایرین 980 و رم 12 گیگابایتی می‌شود. برخی شایعات نشان می‌دهند که Huawei P30 Pro با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خجالت نکش تو که اج سامسونگ رو مثل آب کپی میکنی،چهار دوربین رو هم کپی کن چینی جون

    • اولین شرکتی که گوشی های دو دوربینه و سه دوربینه و چهاردوربینه ساخت ، هواوی بود . بقیه شرکتها ازش کپی کردن جناب . یه سرچ کن ببین هواوی چند ساله داره گوشی های چند دوربینه میسازه؟

  2. چهارتا دوربین اصلی منظورتونه دیگه