تعویض باتری گوشی های هواوی

طرح تعویض باتری گوشی های هواوی گسترش یافت

اخیرا هواوی طرحی را راه‌اندازی کرده که به کاربران، امکان تعویض باتری گوشی های خود را با هزینه‌ای ناچیز می‌دهد. حالا نام چند مدل دیگر هم وارد برنامه شده است تا کاربران بیشتری فرصت استفاده از این موقعیت را داشته باشند.

طرح تعویض باتری گوشی های هواوی که از تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) آغاز شده، فعلا مختص کشور چین است و تا پنجمین روز از ماه مارس 2019 (14 اسفند) ادامه دارد؛ البته شاید به بازارهای دیگری هم تعمیم پیدا کند.

هزینه تعویض باتری گوشی های هواوی

پیش‌تر اعلام شده بود که طیف وسیعی از محصولات این کمپانی از جمله مدل‌های متعلق به سری‌ میت (Mate)، پی (P)، انجوی (Enjoy)، میامنگ (Maimang)، نوا (Nova) و حتی برخی از مدل‌های برند آنر (Honor) مشمول این طرح هستند و کاربران می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ 99 یوان (معادل 14 دلار)، نسبت به تعویض باتری معیوب یا قدیمی دستگاه خود اقدام کنند.

هواوی پی 20 پرو

حالا اما کمپانی چینی این طرح را گسترش داده و  با افزودن چند محصول دیگر، شمار آن‌‌ها را به 59 مدل رسانده است. آنر پلی 6 ای (Play 6A) و پلی 6 (Play 6)، آنر پلی 7 ایکس (Play 7X)، پلی 7 ای (Play 7A) و پلی 7 (Play 7)، آنر پلی 5 سی (Play 5C) و پلی 5 ای (Play 5A)، آنر پلی 8 سی (Play 8C)، آنر وی 9 (Honor V9) و آنر 9 (Honor 9) مدل‌های تازه اضافه شده به این برنامه هستند.

«لی ژیائولونگ» نائب رئیس بخش تولیدات موبایل هواوی با انتشار پستی در همین زمینه، اظهار داشت که کمپانی متبوعش این طرح را راه‌اندازی کرده است تا کاربران از تعبیه باتری‌های غیر اصل در  گوشی های خود بی‌نیاز باشند؛ چرا که چنین باتری‌هایی می‌توانند علاوه بر تاثیر منفی روی کارکرد دستگاه، سلامت کاربر را نیز به خطر بیاندازند.

مبلغ تعیین شده، هم هزینه خرید قطعه و هم اجرت تعویض آن را پوشش می‌دهد. بر اساس اعلام کمپانی، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات هواوی در سراسر چین (به جز مراکز واقع در هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) از این پیشنهاد ویژه بهره ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واسه باتری من که شمکلی پیش نیومده

  2. مشکل داشته باتری ها مگه ؟؟؟

  3. اینا مگه بسته نیستن