مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 در TENNA منتشر شد

به زودی شاهد معرفی محصول جدید شیائومی با نام Xiaomi Redmi 7 خواهیم بود. در این بخش قصد داریم مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7 را مورد بررسی قرار دهیم.

به نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های جدید شیائومی که روز گذشته تصاویری مربوط به آن در TENNA منتشر شد، گوشی شیائومی ردمی 7 یا شیائومی ردمی 7 پرو بوده است. هم اکنون مشخصات این اسمارت فون منتشر شده و دارای مجموعه‌ای جالب از قابلیت‌های مختلف است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل M1901F9T قدرت خود را از پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 2.3 گیگاهرتز دریافت می‌کند، همچنین دارای حداقل 11 رنگ بوده که یک رکورد جدید برای شرکت شیائومی به حساب می‌آید.

گوشی شیائومی ردمی 7 به ترتیب دارای سه مدل رم 3 + 4 + 6 گیگابایت با حافظه‌های داخلی 32 + 64 + 128 گیگابایت است؛ همچنین در این گوشی موبایل شاهد صفحه نمایش 5.84 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 9:19 خواهیم بود. احتمالا این شرکت برای اولین بار از ناچ قطره آب استفاده می‌کند؛ این مسئله را می‌توان از نگاه کردن به موقعیت مرکزی دوربین متوجه شد.

گوشی جدید شیائومی دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسل و یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است. شیائومی ردمی 7 با سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری MIUI اجرا می‌شود. ابعاد  و وزن دستگاه به ترتیب 7.8×71.9×147.7 میلی‌متر و 150 گرم بوده که نسبتا کوچک به نظر می‌رسد. تعداد 11 رنگ این گوشی هوشمند شامل رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز، صورتی، سبز، بنفش، طلایی، نقره‌ای و خاکستری می‌شود.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 7

انتظار می‌رود این شرکت رویداد جدیدی برای معرفی گوشی شیائومی پلی (Xiaomi Play) در 24 دسامبر (سوم دی ماه) برگزار کند، این امکان وجود دارد گوشی دارای شماره مدل M1901F9T هم در تاریخ ذکرشده معرفی شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زشته قیافه ش