قیمت دی اس 7 کراس بک

قیمت دی اس 7 کراس بک در بازار آزاد کشور مشخص شد

قیمت دی اس 7 کراس بک (DS 7) در بازار آزاد مشخص شد. شرکت آرین موتور تابان، واردکننده خودروهای دی اس در ایران، خودرو DS 7 را در رده کراس اوورهای لوکس وارد بازار کشور کرده است.

به تازگی تعدادی از خودروهای دی اس 7 کراس بک از گمرک ترخیص و شماره‌گذاری شده است. به همین دلیل این کراس اوور لوکس در بازار آزاد توسط دلالان قیمت‌گذاری شده و قیمت آن به میزان چشمگیری بیشتر از قیمت رسمی این خودرو شده است. از سویی برخی از منابع عنوان می‌کنند که فقط 60 خودرو دی اس 7 کراس بک وارد کشور خواهد شد، اما حدود 200 نفر از مشتریان برای دریافت این کراس اوور لوکس فرانسوی ثبت‌نام کرده‌اند. به دلیل مشکلاتی که بین شرکت آرین موتور تابان با گمرک وجود دارد، این خودروها ترخیص نشده و مشتریان نیز هنوز نتوانسته‌اند خودرو ثبت‌نامی خود را تحویل بگیرند.

قیمت دی اس 7 کراس بک

قیمت دی اس 7 کراس بک در بازار آزاد

با توجه به شرایط بازار خودرو ایران، دلالان و نمایشگاه‌داران برای خودرو دی اس 7 کراس بک قیمتی حدود 1 میلیارد و 250 میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند و نمایشگاه‌داران به دلیل افزایش قیمت نجومی این خودرو، به مشتریان خود طرح‌های تعویض با سایر خودروهای لوکس را پیشنهاد می‌دهند. لازم به ذکر است که خودرو دی اس 7 مدل 2018 با قیمت حدود 470 میلیون تومان از سوی نمایندگی آرین موتور تابان عرضه می‌شود. از طرفی آینده این خودرو در بازار ایران مشخص نیست و حتی اگر قرار باشد خدمات پس از فروش آن نیز تضمین شود، مالکان در آینده برای فروش آن با مشکل مواجه خواهند شد. همان‌طور که گفته شد طبق اعلام منابع معتبر، فقط 60 دستگاه از خودرو دی اس 7 کراس بک وارد ایران خواهد شد؛ بنابراین بدیهی است که بسیاری از افراد با این خودرو ناآشنا باشند و قطعا پس از مدتی مراحل خرید و فروش آن سخت خواهد بود.

قیمت دی اس 7 کراس بک

مشخصات فنی

خودرو دی اس 7 کراس بک به دلیل داشتن سبک طراحی خاص، متریال باکیفیت و امکانات متعدد به عنوان یک کراس اوور لوکس شناخته می‌شود. این خودرو مانند سایر محصولات دی اس و پژو 2008، پژو 508 و سیتروئن C3 به موتور 1.6 لیتری مجهز شده که قدرتی معادل 165 اسب بخار و گشتاور 240 تا 245 نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی تولید شده از این موتور به کمک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت دی اس 7 کراس بک

امکانات

از امکانات خودرو لوکس دی اس 7 کراس بک می‌توان به استارت دکمه‌ای، ساعت تاشوی آنالوگ، پشت آمپر تمام دیجیتال، رادار خطی و نقطه کور، دوربین دید در شب، در صندوق برقی، دنده‌ی پشت فرمان، ماساژور صندلی راننده، دوربین 360 درجه، چراغ‌های جلوی هوشمند با طرح سلطنتی دی اس، کروزکنترل هوشمند، محدودکننده‌ی سرعت، سقف پانارومیک، 6 کیسه‌ی هوای 10 نقطه‌ای، تنظیم 8 حالت نوع رانندگی، ترمز پارک برقی و سیستم تهویه سه‌گانه اشاره کرد.

قیمت دی اس 7 کراس بک

امکانات دی اس 7 کراس بک در بازارهای جهانی

خودرو دی اس 7 کراس بک در بازارهای جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا این خودرو از امکانات ویژه‌تری بهره می‌برد، اما به دلیل اینکه این قطعات تحت لیسانس آمریکا و اسرائیل تولید می‌شوند، شرکت‌های ایرانی قادر به سفارش این امکانات نخواهند بود. برای مثال خودرو دی اس 7 کراس بک در نسخه فول آپشن با امکاناتی چون تنظیم ارتفاع، تغییر خودکار نحوه‌ عملکرد سیستم تعلیق پس از تشخیص سطح جاده از سوی خودرو، رانندگی خودکار سطح 3، تشخیص موجودات زنده و واکنش به آن و قابلیت شخصی‌سازی خودرو در ساخت به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. همچنین می‌توان این خودرو را با موتورهای قوی‌تر با قدرت 130 تا 225 اسب بخار و گیربکس 8 سرعته جدید گروه PSA در بازارهای جهانی سفارش داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قصد ندارن ی تغییر و تحولی درش ایجاد کنن

  2. پشتش از طراحی جلوش نچسب تره

  3. این ماشینا ی پا سوییت مجهزه برا خودش

  4. دیگ همشون ی طراحی ی ساختار بدون هیچ تنوعی