آغاز پیش فروش گوشی آنر ویو 20 در فروشگاه‌های آنلاین

تا چند روز آینده شاهد معرفی گوشی آنر ویو 20 خواهیم بود و تمام شایعات پیرامون آن پایان خواهند یافت. به نظر می‌رسد این اسمارت فون و مدل مازراتی ادیشن آن در فروشگاه‌های آنلاین جهت پیش فروش قرار گرفته‌اند.

شرکت آنر قصد دارد گوشی آنر ویو 20 (Honor View 20) را چهارشنبه هفته آینده به نام آنر وی 20 (Honor V20) در چین معرفی کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید آنر تا 6 روز دیگر رونمایی خواهد شد؛ اما همچنان مشخصات و اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند.

آخرین شایعات نشان‌دهنده پنل عقب یک تلفن جدید بودند که آنر وی 20 مازراتی ادیشن (Honor V20 Mazerati Edition) نامیده می‌شود؛ این بدان معنا است که محصولی جدید با طراحی اسمارت فون آنر ویو 20 ساخته خواهد شد. این گوشی موبایل جدید در دو مدل عرضه می‌شود، اما قیمت مدل استاندارد و پیشرفته پایین 500 دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد گوشی مازراتی ادیشن از دو روز گذشته به واقعیت تبدیل شده است؛ البته امکان دارد فقط یک رندر یا گوشی ویژه‌ای باشد که با آنر ویو 20 تفاوت دارد. قطعا به خاطر دارید که گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate RS Porsche Design) شبیه هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) نیست، اما هر دو مدل در رویداد ماه مارس سال 2018 میلادی معرفی شدند.

گوشی آنر ویو 20

این تلفن همراه هم اکنون در Vmall (جایی که برای نخستین بار رندر رسمی را در معرض نمایش قرار داد) برای پیش فروش قرار گرفته است. یک کاربر ویبو (Weibo) نشان داد گوشی آنر ویو 20 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 406 دلار و مدل پیشرفته با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 479 دلار معرفی خواهد شد.

اینطور که پیداست، دستگاه جدید شرکت آنر را با دو رنگ آبی (Charm Blue) و مشکی (Midnight Black) مشاهده خواهیم کرد. با مشاهده آنلاین مراسم معرفی آنر ویو 20 در تاریخ 26 دسامبر (پنجم دی ماه) می‌توانیم مشخصات دقیق آن را ببینیم، بدین ترتیب تمام شایعات پایان خواهند یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کی وارد ایران میشه؟

  2. این گوشی رو الان هر کس بخره، سال دیگه قیمتش میشه نصف

    افت قیمتش، وحشت ناک خواهد بود

    یک پراید 84 بخرید بهتره

    با سپاس

  3. کی میرسه ایران حالا

  4. حیف پوله بدی آنر بگیری ب نظرم بدیش میان رده ای از سامسونگ بهتره