پرینتر قابل حمل هواوی

پرینتر قابل حمل هواوی فقط 72 دلار قیمت دارد

پرینتر قابل حمل هواوی با قیمت تنها 72 دلار معرفی شد. این گجت جدید که با اندازه‌ای مشابه یک پاور بانک ساخته شده، از تصاویر مبتنی بر واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد سازندگان چینی به صورت هم‌زمان به تولید پرینترهای قابل حمل با امکانات فراوان و قیمت رقابتی روی آورده‌اند. بعد از اینکه چند روز پیش، شیائومی نسل جدید پرینترهای قابل حمل خود را به صورت رسمی معرفی کرد، حالا شاهد معرفی یک محصول دیگر از این خانواده با قیمتی کاملا رقابتی هستیم که می‌تواند زنگ خطر را برای سایر سازندگان به صدا درآورد.

پرینتر قابل حمل هواوی در رویداد معرفی گوشی Nova 4 پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. بدنه کوچک این پرینتر به کوچکی یک پاور بانک است و در آن، سازندگان از اتصال بلوتوث و فناوری چاپ بدون جوهر Zink بهره برده‌اند. سرعت انتقال در این محصول جدید، 10 ثانیه و زمان چاپ چیزی در حدود 1 دقیقه است. به علاوه، دستگاه از قابلیت Huawei Share به منظور لمس یک دکمه برای چاپ و عدم نیاز به نصب اپلیکیشن های جانبی پشتیبانی می‌کند.

پرینتر قابل حمل هواوی

به موارد بالا باید ظرفیت قرار دادن 10 مقوا برای چسباندن عکس‌ها بر روی آن، چاپ عکس‌های کوچک 1 اینچی، پشتیبانی از DIY و الگوهای مختلف را نیز اضافه کرد. پرینتر قابل حمل هواوی از تصاویر AR هم پشتیبانی می‌کند؛ برای استفاده از این قابلیت کافی‌ست فریم‌های کلیدی ویدیو را چاپ کرده و تصاویر را برای پخش ویدیو AR اسکن کنید. یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش محصول جدید چینی‌ها است و کاربران می‌توانند 23 عکس را در یک زمان چاپ کنند.

پرینتر قابل حمل هواوی

قیمت پرینتر قابل حمل هواوی

قیمت، مهم‌ترین مشخصه پرینتر جدید Huawei است. این گجت جدید قرار است با قیمت 599 یوان (72 دلار) روانه بازار شود. این قیمت‌گذاری به سازندگان اجازه می‌دهد تا رقابت با سایر تولیدکنندگان را به شکلی جدی‌تر دنبال کنند. به علاوه، دستگاه با 10 ورقه کاغذی برای عکس‌ها در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این ناچیز حدود 936 هزار تومنه

  2. سلام
    یک قسمت از متن اشتباه ترجمه شده:

    «ظرفیت قرار دادن 10 مقوا برای چسباندن عکس‌ها بر روی آن»

    اصل متن انگلیسی این هست:
    this printer has a 10 carton capacity to affix photo paper

    یعنی «مخزن کاغذ این پرینتر گنجایش ۱۰ برگه کاغذ ویژه پرینت را دارد.»

    با تشکر

  3. ما ک همش تو خونه ایم ب کارمون نمیاد

  4. فقط ۷۲ دلار؟ فقققط؟ الان ینی خیلی ناچیزه؟