بنچمارک آنر وی 20

بنچمارک آنر وی 20 اطلاعات جالبی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند

با انتشار بنچمارک آنر وی 20 (Huawei Honor V20) از طریق وب‌سایت “Geekbench”، اطلاعات جالبی از مشخصات فنی پرچمدار جدید آنر که قرار است با دوربین 48 مگاپیکسلی عرضه شود، در اختیار ما قرار گرفت.

بعد از معرفی گوشی نوا 4 با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی، هواوی با زیربرند خود یعنی «آنر» قصد دارد دومین موبایل دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی را به زودی معرفی کند. آنر V20 که چندی پیش شاهد نمایش آن در مراسمی خصوصی بودیم، حالا با شماره مدل PCT-AL10 در گیک بنچ رویت شده است.

بر این اساس، موبایل جدید چینی‌ها از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز که احتمالا بخشی از سیستم روی چیپ کایرین 980 خواهد بود، قدرت گرفته و اندروید 9.0 پای را به عنوان سیستم نرم افزاری اجرا می‌کند. به علاوه، خریداران از 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهند شد. از آنجایی که سال گذشته آنر V10 با تراشه کایرین 970 عرضه شده بود، بعید است نسل جدید با تراشه 2017 هواوی به دست کاربران برسد. در سوی دیگر نیز تنها برخی از گوشی های خانواده Mate 20 و آنر مجیک 2 از کایرین 980 قدرت می‌گیرند. پردازنده این SoC از دو هسته Cortex-A76 با کلاک 2.6 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76 با کلاک 1.92 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است و توانایی بالایی در مدیریت اطلاعات دارد.

در ادامه می‌توانید امتیازها و سایر اطلاعات مربوط به این بنچمارک را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این گوشی با نام آنر ویو 20 در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.

بنچمارک آنر وی 20

بنچمارک آنر وی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بقیه رو همه امتحان کردی شما ک میگی بدردنمیخوره؟😐

  2. اینم مث بقیشون بدردنخوره