پروژکتور HU80L ال جی

ال جی از پروژکتور HU80L با فناوری UST پرده برداشت

کمپانی ال جی از پروژکتور HU80L مجهز به فناوری UST پرده برداری کرد. نسل جدید پروژکتورهای CineBeam Laser 4K ال جی می‌تواند از فاصله‌ای بسیار کم، محتوا را با کیفیت 4K روی یک سطح 120 اینچی به نمایش بگذارد.

غول فناوری کره‌ای، شرکت ال جی، از نسل جدید ویدیو پروژکتورهای CineBeam Laser 4K خود پرده برداری کرد. پروژکتور HU80KA شرکت ال جی همانند نسخه‌ی پیشین خود، از فناوری پرتاب فوق کوتاه (UST) بهره می‌برد و می‌توانیم در نمایشگاه CES 2019 با آن از نزدیک ملاقات کنیم.

فناوری UST چیست؟

فناوری UST‌ اجازه می‌دهد تا پروژکتور را در فاصله‌ی 2 اینچی دیوار قرار دهید، اما همچنان تصاویری با قطر 90 اینچی را بر روی دیوای مشاهده کنید. این تصویر می‌توانید بر روی هر نوع سطح صافی به نمایش درآید. یکی دیگر از مزیت‌های فناوری UST، حفظ مقدار زیادی جا است. پروژکتور LG CineBeam Laser 4K UH85L می‌تواند 2500 لومن ANSI در وضوح 4K UHD را برای نمایش محتوا تا حداکثر 120 اینچ با فاصله‌ی 7 اینچی منتشر کند. پروژکتور UH85L می‌تواند تجربه تماشای عالی را با قابلیت تنظیم 12 نقطه‌ای ارائه کند تا از اعوجاج تصویر،‌ یک مشکل رایج در پروژکتورهای UST، جلوگیری کند.

تماشای محتوا در پروژکتور HU80L

راه‌های مختلفی برای مشاهده‌ی محتوا وجود دارد. از استریمینگ نظیر یک تلویزیون هوشمند گرفته تا پخش از طریق درایو‌های USB، اترنت و HDMI می‌توانید برای پخش شدن محتوا از طریق این پروژکتور استفاده کنید. اما یکی از بخش‌های مهم این پروژکتور، استفاده از “ThinQ AI” است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق فرامین صوتی به پخش مدیا پردازند. علاوه بر این، کنترلر “Magic Remote” نیز می‌تواند ژست‌های حرکتی را شناسایی کرده و همچنین دکمه‌های آن به نور پس‌زمینه مجهز هستند. جانگ ایک هوان، سخنگوی شرکت ال جی برای توصیف پروژکتور HU80L اینچنین می‌گوید:

پروژکتور جدید CineBeam Laser با تجربه تماشای 4K و فناوری هوش مصنوعی همراه است. هیچ محصول دیگری مانند این دیوایس در بازار وجود ندارد و نشان می‌دهد که چگونه ال جی برای مشتریان خود ارزش قائل است.