سرعت آنر 8 ایکس

مقایسه سرعت آنر 8 ایکس با گلکسی ای 9 سامسونگ (گجت تی وی)

گلکسی ای 9 سامسونگ به واسطه دوربین چهارگانه، محبوبیت بالایی میان کاربران پیدا کرده است. اما آیا این گوشی در برابر میان رده خوش‌قیمت آنر حرفی برای گفتن دارد؟ مقایسه سرعت آنر 8 ایکس با گلکسی A9، پاسخ این سوال را روشن می‌کند.

اگرچه گلکسی A9 از جمله گوشی های هوشمندی بود که طی سه ماهه پایانی سال 2018 معرفی شد، اما از تراشه نسبتا قدیمی اسنپدراگون 660 با فناوری 14 نانومتری قدرت می‌گیرد. در سوی دیگر، آنر 8X را داریم که با تراشه 12 نانومتری کایرین 710 و همچنین 4 یا 6 گیگابایت رم توسعه پیدا کرده و این روزها مورد توجه تعداد زیادی از خریداران قرار گرفته است.

در گجت وی این بخش تلاش کردیم تا با مقایسه شانه به شانه این دو گوشی، اختلاف عملکرد آنها را در دنیای واقعی به تصویر بکشیم. لازم به ذکر است نسخه پایه آنر 8 ایکس با قیمتی در حدود 210 دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی گلکسی ای 9 بیش از 500 دلار قیمت دارد!

تست سرعت آنر 8 ایکس و گلکسی ای 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. تونستید قیمت هواوی رو هم با سامسونگ مقایسه کنید بعد اوناییکی که فقط سامسونگ میشناسن هواوی میت 10پرو گوشی سال 2107 شد و تا الان هم میت20پرو بهرین سال بوده پس لطفا کمی اطلاعات کسب کنید

  2. مثل همیشه هواوی پیروز میدان

    • حداقل چیزی که قابل مشاهده هست را دروغ تبلیغ نکنین هواوی که اینجا 12 به 3 باخت اینو دیگه همه دیدن بیاین اون امتیازهای که را که دکسو مارک الکی میده یا سایت های که میان تبلیغ الکی میکنن میگن تو فلان کشور هواوی رکور فروشش از سامسونگ رد شد را اینجا بگین چون کسی دقیق نمیدونه شاید یه عده قبول کردن؛ با تجربه ای که از استفاده گوشی های چینی دارم تصمیم گرفتم از این به بعد سمت هر گوشی برم جز ساخت چین.

      • اشتباه نکنید قیمت گوشی سامسونگ A9 بیشتر از دو برابر قیمت گوشی انر 8x است
        و ازنظر من سامسونگ پول برنش رو میگیره البته خوب برندشم خوب است اما خیلی زیاد میگیره
        دومش گوشیه ای 9 پول دوربینش رو میگیره
        به خواطر همینم شاید جای مقایسه داشته بود
        اما خوب من که از این گوشی استفاده می کنم کاملا راضی هستم. و به خواطر 0.2 سانیه نمیگم گوشی ساخت چین بدرد نمی خوره تازه با بودجه من مناسب بود

  3. حالا فرق یه جنس با اصالت با یه جنس بنجل چینی معلوم میشه
    هر گرونی بی علت نیست و هر ارزونی بی حکمت نیست
    فن بازای چینی برین تو افق…خخخ

    • داداش معلومه فشار زیادی روت بوده تا الان
      دارین یه گوشی 6 میلیونی رو با یه گوشی 3 میلیونی مقایسه میکنید ؟
      برید یکم درباره پرچمدار هواوی یعنی میت20 با 40 مگاپیکسل دوربین بخونید بعد بیاید
      دیگه باید برید گوشی رو ببوسی بزاری کنار
      خخخخخخخ