بهترین فلش مموری های تایپ سی

بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی

همگی فلش مموری را به عنوان ابزاری کارآمد می‌شناسیم که به کمک آن اطلاعات را مابین دستگاه‌ها منتقل می‌کنیم. حال در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فلش مموری‌ ها همواره به عنوان ابزاری محبوب در زندگی روزمره کاربرد دارند. آن‌ها ارزان قیمت (البته نه در ایران)، کوچک و سبک هستند و با کمک آن‌ها می‌توان اطلاعات را به سرعت بین دستگاه‌های مختلف جابجا کرد. امروزه شمار زیادی فلش مموری با برندهای خوب و بد بسیاری در بازار موجود است و ما در این نوشتار سعی بر معرفی بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی داریم.

فلش مموری‌های OTG که انواع مورد بحث ما هستند، علاوه بر داشتن یک پورت USB A یا همان یواس‌بی عادی (فول سایز)، در طرف دیگر خود یک پورت یو اس بی تایپ C نیز دارند که با استفاده از آن به صورت مستقیم به دستگاه‌های پذیرای این درگاه متصل می‌شوند. امروزه بسیاری از گوشی‌های بالارده و میان رده رو به بالای اندرویدی و همچنین محصولات جدید اپل دارای پورت تایپ سی هستند و با پشتیبانی از قابلیت OTG، امکان اتصال مستقیم فلش مموری به آن‌ها وجود دارد. به لطف این قابلیت موبایل‌های هوشمند نیز به جمع دستگاه‌های پذیرای فلش مموری‌ های USB می‌پیوندند.

بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی

برای معرفی بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی با گل سرسبد آن‌ها شروع می‌کنیم:

سامسونگ دو پلاس

بهترین فلش مموری های تایپ سی

فلش مموری Samsung Duo Plus ساخت ابر غول کره‌ای یعنی سامسونگ است. با وجود اینکه فلش مموری اختراع کمپانی ژاپنی توشیبا است، اما کره‌ای‌ها در ساخت بهترین‌ها از آن‌ها سبقت گرفته و فلش مموری سامسونگ دو پلاس را به بازار عرضه کرده‌اند. این فلش مموری از ظرفیت 32 گیگابایت تا 256 گیگابایت موجود است و دارای سرعت انتقال سرسام آور 300 مگابایت بر ثانیه است که با اختلافی فاحش نسبت به رقبا، آن را سریع‌ترین فلش مموری لیست ما کرده است. اگر قصد انتقال اطلاعات بین گوشی هوشمند خود با دیگر دستگاه‌ها را دارید، Samsung Duo Plus بهترین گزینه است. البته این فلش مموری در بازار کشورمان یافت نمی‌شود و یا دست کم آن را با گارانتی معتبر نمی‌توان پیدا کرد.

کینگستون دیجیتال دیتا تراولر میکرو دو

بهترین فلش مموری های تایپ سی

کینگستون یک کمپانی آمریکایی و به عنوان یکی از اصلی‌ترین سازندگان رم و تراشه‌های حافظه در دنیا است. فلش مموری Digital Data Traveler Micro Duo از این کمپانی ابعاد بسیار کوچکی دارد، با این وجود به دو پورت یواس‌بی فول سایز و تایپ سی مجهز است. این خانواده فلش مموری‌ها تا 128 گیگابایت ظرفیت داشته و سرعت انتقال آن‌ها 100 مگابایت بر ثانیه است. این فلش مموری در بازار کشورمان موجود نیست.

سن‌‌دیسک اولترا دوال درایو

بهترین فلش مموری های تایپ سی

سن‌دیسک یک برند آمریکایی بسیار قدیمی و همچون کینگسون از سازندگان اصلی تراشه‌های حافظه است. این کمپانی که از سال 2016 به مالکیت کمپانی آمریکایی وسترن دیجیتال در آمد، فلش مموری SanDisk Ultra Dual Drive را به بازار عرضه کرده که توانسته یکی از بهترین فلش مموری های تایپ سی برای دستگاه‌های اندرویدی باشد. این فلش طراحی زیبایی داشته و پورت‌های یواس‌بی تایپ فول سایز و تایپ سی آن هنگام نیاز به صورت کشویی از بدنه بیرون می‌آیند تا بدین ترتیب آسیبی نظیر کج شدن یا شکستن پورت به آن‌ها وارد نشود. این فلش مموری از ظرفیت 16 الی 256 گیگابایت در دسترس است و سرعت انتقال آن 150 مگابایت بر ثانیه است. این فلش مموری تا ظرفیت 128 گیگابایتی آن در بازار کشورمان با قیمت میانگین 375 هزار تومان قابل خرید است.

فلش بند انگشتی سونی USM

بهترین فلش مموری های تایپ سی

سونی این فلش مموری کوچک را در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه کرده است. البته همچون دیگر محصولات سونی، این فلش مموری‌ ها نیز گران قیمت هستند و با پول نمونه 64 گیگابایتی آن می‌توان یک فلش مموری 128 گیگابایتی از یک برند دیگر خریدار کرد. ناگفته نماند سرعت این فلش مموری‌ها 130 مگابایت بر ثانیه است. این فلش مموری‌ ها در بازار کشورمان یافت می‌شوند.

پی ان وای دو لینک

بهترین فلش مموری های تایپ سی

فلش مموری Duo Link محصولی از کمپانی آمریکایی PNY است که در ظرفیت های 32، 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. این فلش مموری ظاهری شیک داشته و زبانه پورت آن نیز هنگام نیاز به صورت کشویی از بدنه بیرون می‌آید. این فلش ضمن داشتن قیمت مناسب، دارای سرعت قابل قبول 130 مگابایت بر ثانیه است. PNY Duo Link در بازار کشورمان یافت نمی‌شود.

ترنسند جت فلش 890S

بهترین فلش مموری های تایپ سی

این فلش مموری نیز محصولی از کمپانی تایوانی ترنسند (Transcend) است که در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابابت تولید شده است. سرعت این فلش‌ مموری‌ها چندان بالا نبوده و 90 مگابایت بر ثانیه است. هر سه ظرفیت فلش مموری‌های Transcend JetFlash 890S در بازار کشورمان یافت می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکی از اینا را قسمت ما بگردان

  2. خداتومن فقط پول این یذرس

  3. اصلش اینه ها نه با کابل