نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا 6.1 پلاس یکی از محبوب‌ترین گوشی های سال لقب گرفت

نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس (Nokia 6.1 Plus) در بین محبو‌ب‌ترین گوشی های سال 2018 قرار گرفته‌اند. یک وب‌سایت هندی با استناد به اینکه نام چه گوشی‌هایی بیش از همه توسط کاربران جستجو شده، گزارشی را در این رابطه منتشر کرده است.

نوکیا نه تنها در دو سال اخیر، بلکه پیش از آن نیز سابقه معرفی گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید را داشته است. نمونه بارز این محصولات، سری نوکیا X هستند که هنگام عرضه در سال 2014 با قیمت رقابتی خود، بسیاری را شگفت‌زده کردند. اما برند نوکیا پس از اینکه به مالکیت اچ ام دی گلوبال در آمد، بازگشت مقتدرانه‌ای را به بازار گوشی های هوشمند تجربه کرد. مصداق این موضوع هم اینکه بر اساس گزارش The Mobile Indian، امسال نوکیا 6.1 پلاس یکی از پرتکرارترین نام‌های جستجو شده در این کاتگوری بوده است. دست‌اندرکاران این وب‌سایت با بررسی داده‌های مربوط به حدود 2 میلیون بازدیدکننده، چنین نتیجه‌ای را استخراج کرده‌اند.

نوکیا 6.1 پلاس

کمپانی فنلاندی با معرفی 14 گوشی هوشمند در سال جاری، دوران پرمشغله‌ای داشت؛ محصولات متنوعی که از گوشی رده ابتدایی نوکیا 1 (مبتنی بر اندروید Go) تا پرچمدارانی نظیر نوکیا 8 سیروکو را شامل می‌شد. اما شاید مهم‌ترین جذبه‌ی نوکیا 6.1 پلاس برای کاربران (که با نام نوکیا ایکس 6 هم شناخته می‌شود)، قیمت مناسب و ظاهر شیک آن باشد؛ موضوعی که در مورد برادر کوچکتر این گوشی نیز صادق است.

نوکیا ۶.۱ پلاس در کشور هند با قیمت 16 هزار روپیه (حدود 230 دلار) به فروش می‌رسد. در ازای پرداخت این مبلغ، خریداران صاحب گوشی هوشمندی با نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 636، دوربین دوگانه 5+16 مگاپیکسلی در پنل پشتی و باتری 3060 میلی‌آمپر ساعتی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من از این گوشی کاملا راضی هستم. دوربین کیفیت بسیار خوبی داره و سبک و خوش دست هست.. و سرعت خوبی هم داره.

  2. نوکیا همیشه محبوبه ولی توی ایران خیلی وقته خبری ازش یست

  3. عوضش ما هیچی ازش نشنیدیم