نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ

نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ با امکاناتی جدید ارائه شد

نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ سرانجام با قابلیت‌های فراوان در اختیار کاربران قرار گرفت. در ادامه، ضمن دانلود نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ ، با امکانات و قابلیت‌های جدید آن آشنا خواهید شد.

سامسونگ نسخه جدید مرورگر اینترنتی خود را برای دستگاه‌های سازگار عرضه کرد. اگر پیش از این Samsung Internet Browser را بر روی موبایل خود داشته باشید، از طریق گوگل پلی قادر به آپدیت آن خواهید بود. نسخه 8.2 از سپتامبر سال جاری به صورت آزمایشی در دسترس علاقه‌مندان بود؛ ولی حالا تمام کاربران می‌توانند نسخه نهایی آن را روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشند. ویرایش جدید این مرورگر اینترنتی، چند قابلیت جدید را با خود به همراه داشته و عملکرد برخی از امکانات قبلی را بهبود می‌بخشد.

به عنوان نمونه، حالا سرعت دانلود فایل‌های حجیم به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. هر زمان که مرورگر شما بخواهد فایلی با حجم بیشتر از 13 مگابایت را دانلود کند، با استفاده از چندین اتصال، آن را به بخش‌های کوچکتر تبدیل خواهد کرد. سامسونگ ادعا می‌کند که در این روش جدید سرعت دانلود چیزی بین 15 تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.

نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ

در سوی دیگر، حالا قابلیتی جدید به نام “News in Quick Access” معرفی شده که فعلا فقط در دسترس کاربران آمریکایی و هندی است. کاربران بیکسبی هم از این پس می‌توانند با اتکا بر دستور صوتی، مرورگر اینترنت سامسونگ را هر زمان که می‌خواهند، اجرا کنند. با فعال کردن ویژگی جدید “Do-Not-Track” نیز مرورگر مانع مشاهده موقعیت شما توسط وب‌سایت‌ها خواهد شد. برای دانلود نسخه 8.2 مرورگر اینترنت سامسونگ می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. روی گوشی های سایر برند ها هم میشه استفاده کرد؟؟؟

  2. بهترین مرورگر دنیاست
    البته ما روی گوشیمون هست و بقیه برندها هم استفاده کنن تا ببینن مرورگر و در کل برند سامسونگ یعنی برتر مطلق

  3. خوبه باید دانلودش کنم