دوربین گوشی گوگل پیکسل 3

نتایج بررسی دوربین گوشی گوگل پیکسل 3 توسط DxOMark منتشر شد

سایت DxOMark، نتایج بررسی دوربین گوشی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) را منتشر کرد. این گوشی، دارای بهترین دوربین در بین گوشی‌های دوربین پشتی تک لنزی است.

تنها چند روز پیش بود که سایت DxOMark، امتیاز و بررسی کاملی از دوربین وان پلاس 6 تی را منتشر کرد. حالا نوبت به دوربین گوشی گوگل پیکسل 3 رسیده است. پیکسل 3، یکی از معدود پرچمدارانی است که با یک دوربین تک لنزی عرضه شده و موفق شده تمام رقبای مجهز به دوربین چند لنزی خود را شکست دهد. سایت DxOMark در تعریف از دوربین این گوشی می‌گوید، هنوز هم می‌توانند گوشی‌هایی با دوربین بهتر از رقبای دیگر عرضه شوند.

امتیازهای دوربین گوشی گوگل پیکسل 3 در DxOMark بهتر از اکثر گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه پشتی است

گوگل پیکسل 3 موفق به کسب امتیاز 101 شده که بالاترین امتیاز یک گوشی مجهز به دوربین تک لنزی در سایت DxOMark است. این بررسی، ایجاد افکت بوکه در دوربین این گوشی که مردم آن را با حالت پرتره می‌شناسند را مورد ستایش قرار می‌دهد. همچنین توانایی زوم آن نیز واقعا چشمگیر است، هرچند در اینجا خبری از حضور یک لنز تله فوتو نیز نیست!

دوربین گوشی گوگل پیکسل 3

سایت دی ایکس او مارک به حالت جذاب “Night Sight” در دوربین گوشی گوگل پیکسل 3 اشاره می‌کند، اما آن نتوانسته به خودی خود بر روی امتیاز نهایی دوربین تأثیر زیادی بگذارد؛ زیرا این یک تکنیک نرم‌افزاری است و دی ایکس او مارک دوربین گوشی‌ها را در حالت ننظیمات پیشفرضشان بررسی می‌کند. با این وجود، دقت رنگ و حفظ جزئیات،‌ امتیاز بالایی در دوربین این گوشی کسب کرده است.

دوربین گوشی پرچمدار گوگل در بخش فیلمبرداری موفق به کسب امتیاز کلی 98 شده است. دیگر گوشی که موفق به کسب چنین امتیازی در فیلمبرداری شده، تنها هواوی پی 20 پرو بوده است. امتیاز نهایی فیلمبرداری گوشی گوگل، به دست آمده از ترکیب عملکرد خوب اکسپوژر و کنتراست، دقت رنگ، فوکوس خودکار و تثبیت کنندگی خواهد بود. DxOMark‌ می‌گوید پیکسل 3 در کاهش نویز، بهتر از هر گوشی دیگری عمل می‌کند.

این سایت در پایان بررسی دوربین گوگل پیکسل 3 عنوان کرده است که هرچند گوشی مذکور موفق به شکست بسیاری از گوشی‌ها شده، اما در پشت سر گوشی‌های دو دوربینه‌ای قرار می‌گیرد که افکت بوکه و زوم بهتری را ارائه می‌کنند. این تعجب آور نیست، زیرا همه چیز در این گوشی با نرم افزار، و نه سخت افزاری صورت می‌گیرد. اگر گوگل تصمیم بگیرد یک دوربین دیگر را در پیکسل 4 اضافه کند، آنگاه می‌تواند گوشی خود را نامزد یکی از بهترین دوربین‌ها در گوشی‌های موبایل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوگل ی مدت نبودش نکنه سوپدایز بزرگی در راهه

  2. اینم چ ول خوشی داره ها گوگل پیکسل هم شد گوشی اخه

  3. چرت گوشی ک دیدم