طراحی گلکسی S10 پلاس

طراحی گلکسی S10 پلاس در ویدیویی تازه نمایان شد

اگر درباره ظاهر و طراحی گلکسی S10 پلاس (Galaxy S10 Plus) کنجکاو هستید، شما را به تماشای ویدیویی دعوت می‌کنیم که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و منتسب به پرچمدار آینده‌ی سامسونگ است.

در آستانه فرارسیدن سال 2019 قرار داریم و احتمالا بسیاری از اهالی دنیای موبایل، چشم انتظار معرفی سری گلکسی اس 10 سامسونگ هستند؛ به ویژه با توجه به وجود نمایشگر Infinity-O در این گوشی‌ها که ظاهر متفاوتی به آن‌ها خواهد داد. اخیرا ویدیویی در یکی از صفحات اینستاگرام (samsungist) منتشر شده که تصویری واضح از طراحی گلکسی S10 پلاس را نشان می‌دهد. ناگفته نماند که راست و دروغ این ویدیو به پای ناشر آن است!

پیش‌تر گزارش شده بود که درون پنل Infinity-O این پرچمدار، دوربین سلفی دوگانه تعبیه خواهد شد و رندرهایی هم از آن با ظاهری عجیب انتشار یافت. اما در این ویدیو، طراحی گلکسی S10 پلاس با وجود دوربین دوگانه درون صفحه‌ای، بسیار زیبا جلوه می‌کند و می‌توان گفت که بازتعریفی از طراحی بدون حاشیه را شاهد هستیم.

البته قطعا گلکسی اس ۱۰ پلاس، گوشی گران‌قیمتی خواهد بود و آن را در دست هر کاربری نخواهیم یافت. انتظار می‌رود پس از عرضه نسخه اول، در ادامه سال نیز نسخه دیگری با پشتیبانی از شبکه 5G و حافظه رم ارتقا یافته روانه بازار شود.

از کنگره جهانی موبایل 2019 که اسفند ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد، به عنوان مکان رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی S10 سامسونگ یاد می‌شود.

طراحی گلکسی S10 پلاس