گوشی انعطاف پذیر زد تی ای

گوشی انعطاف پذیر زد تی ای با دو نمایشگر و دوربین دوگانه در راه است

طراحی گوشی انعطاف پذیر زد تی ای با انتشار پتنتی جدید لو رفت. به نظر می‌رسد این موبایل منعطف به دو نمایشگر لمسی و سیستم دوربین دوگانه مجهز می‌شود.

سال گذشته، کمپانی ZTE از گوشی آکسون M به عنوان اولین موبایل انعطاف پذیر دنیا پرده برداشت. البته، آکسون ام واقعا یک گوشی منعطف نبود و از دو صفحه نمایش 5.2 اینچی که با یک لولا در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، بهره می‌برد. به وضوح می‌توان گفت که این طراحی با فناوری سامسونگ یا چیزی که سایر سازندگان همچون هواوی و ال جی به دنبال ارائه آن هستند، فاصله بسیاری دارد. اما حالا اطلاعاتی منتشر شده است که ما را نسبت به معرفی گوشی انعطاف پذیر زد تی ای امیدوار می‌کند.

تجهیز گوشی انعطاف پذیر زد تی ای به اسکنر اثر انگشت پشتی

ظاهرا مدیران، 27 فوریه سال جاری میلادی پتنتی را از طریق اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت کرده بودند که طراحی احتمالا این محصول جدید را به تصویر می‌کشد. مشابه چیزی که سامسونگ ماه گذشته پیش روی کاربران قرار داد، پتنت ZTE نیز نمایشگری در بخش بیرونی را نشان می‌دهد. در بخش پشتی، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت جای گرفته‌اند. زمانی که نمایشگر را به صورت کامل باز می‌کنید، یک تبلت پیش روی شما قرار می‌گیرد. زد تی ای در درخواست خود هیچ اشاره‌ای به اندازه نمایشگرها نداشته است، ولی اندازه صفحه نمایش دستگاه در حالت تبلتی، دو برابر صفحه نمایش بیرونی خواهد بود. بر خلاف دستگاهی که سامسونگ مشغول توسعه آن است، نمایشگرها در دو بخش داخلی و خارجی گوشی انعطاف پذیر زد تی ای ، ارتفاعی یکسان دارند.

مطابق با گزارش‌های منتشرشده توسط “Counterpoint”، در سه ماهه نخست سال 2018، زد تی ای در جایگاه چهارمین عرضه‌کننده برتر تلفن هوشمند در آمریکا قرار داشت؛ اما به خاطر منازعات سیاسی و تحریم‌ها، موتورولا این جایگاه را در ربع دوم و سوم سال تصاحب کرد. با توجه به اینکه دولت آمریکا دو کمپانی Huawei و ZTE را تهدیدی برای امنیت ملی کشورش می‌داند، بعید است شاهد عرضه این گوشی منعطف در بازار این کشور باشیم.