دانلود فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 سامسونگ

دانلود فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ

نسخه‌ی پایدار فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9 Plus) را همین حالا دانلود کنید و بر روی گوشی خود کنید.

نسخه‌ی پایدار فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شده است. سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که نسخه‌ی نهایی اندروید 9 را در ژانویه 2019 برای گوشی‌های سری گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 خود عرضه خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت با انتشار زودهنگام آن، به مشتریان خود هدیه‌ی کریسمس داده است.

سامسونگ فریمور نسخه‌ی G960FXXU2CRLI و G965FXXU2CRLI را برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در آلمان منتشر کرده است. البته ممکن است کمی طول بکشد تا این فریمور به دیگر کشورها در سراسر جهان برسد. هرچند نگران نباشید، ما در این پست نسخه‌ی پایدار فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 را قرار داده‌ایم که می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

دانلود فریمور اندروید پای برای گلکسی اس 9 سامسونگ

دانلود اندروید پای برای گلکسی اس 9

تا به امروز اسکرین شات‌های متعدی از چگونگی اجرای این سیستم عامل بر روی گوشی‌های سامسونگ را دیده‌ایم، اما آن در دسترس دانلود قرار نگرفته بود. فایل‌های این فریمور حالا به صورت کامل به دست آمده و در دسترس کاربرا قرار گرفته است. فریمور اندروید پای نسخه‌های G970FXXU2CRLI و G965FXXU2CRLI را می‌توانید همین حالا برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با کلیک بر روی نام این گوشی‌ها دانلود کنید. همانطور که پیشتر اشاره کرده بودیم، این سریع‌ترین عرضه‌ی نسخه‌های اصلی اندروید از سوی سامسونگ بوده است تا هیچ جای گله‌گزاری باقی نماند. البته هنوز نسخه‌ی پایداری از این آپدیت برای گلکسی نوت 9 منتشر نشده است. شاید آپدیت جدید اندروید با کمی تأخیر برای فبلت سامسونگ منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امیدواریم صفحه همیشه روشن الوییز ان و یا چراغ اعلان نوتیفیکیشن را تعبیه کرده باشد