بنچمارک گلکسی ام 30

بنچمارک گلکسی ام 30 سامسونگ، نام تراشه‌ی این گوشی را افشا کرد

نتایج بنچمارک گلکسی ام 30 سامسونگ (Samsung Galaxy M30) در سایت گیک‌بنچ منتشر شد. این نتایج، نام تراشه‌ی قدرتبخش گوشی جدید سامسونگ را افشا می‌کنند.

سامسونگ به زودی از گوشی‌های خانواده جدید “Galaxy M” خود پرده خواهد برداشت. شایعات می‌گویند که این گوشی‌ها با که نام گلکسی ام را در پیشوند خود یدک می‌کشند، با هدف بازارهای در حال توسعه‌ی جهان عرضه خواهند شد. در گزارش‌های اخیر ما به جزئیات افشا شده از دو عضو این خانواده به نام‌های گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 پرداخته‌ایم. در برخی دیگر از گزارش‌ها نیز آمده است که این خانواده دارای یک عضو قدرتمندتر به نام گلکسی ام 30 نیز هستد که از جزئیات بهتری بهره می‌برد. امروز، بنچمارک گلکسی ام 30 سامسونگ در سایت Geekbench منتشر شد که می‌تواند نام پردازنده‌ی قدرتبخش آن را نیز افشا کند.

یک گوشی با شماره مدل Samsung SM-M305F در سایت گیک‌بنچ رویت شده که به نظر مربوط به گوشی ام 30 است. گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه‌ی اگزینوس 7885 مجهز بوده و از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی که به صورت پیشفرض به اندروید 8.1 مجهز خواهد بود، در آزمایش‌های بنچمارک این سایت در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1327 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 4197 را به دست آورده است. این‌ها، تنها اطلاعاتی هستند که توسط بنچمارک گلکسی ام 30 سامسونگ به دست آمده است.

نتایج بنچمارک گلکسی ام 30

بنچمارک گلکسی ام 30

شایعات می‌گویند این گوشی می‌تواند در نسخه‌های 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی در بازارهای مختلف عرضه شود. احتمال دارد رم 4 گیگابایتی متعلق به مدل 64 گیگابایتی این گوشی باشد، در حالی که مدل 128 گیگابایتی آن از ظرفیت رم بیشتر 6 گیگابایتی بهره‌مند باشد.

گوشی‌های گلکسی ام 10 و ام 20 در سه ماهه‌ی نخست سال 2019 میلادی معرفی می‌شوند. ام 20 به یک نمایشگر Infinity-U مجهز است که یک ناچ به شکل حرف “U” در بالای آن، برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی قرار دارد. احتمال دارد گوشی گلکسی ام 30 نیز از طراحی مشابهی با این گوشی بهره‌مند باشد. گفته می‌شود هر سه عضو خانواده Galaxy M سامسونگ در رنگ‌های خاکستری تیره و آبی عرضه خواهند شد.

دیگر جزئیات مربوط به گلکسی M30 مشخص نیست. طرفداران سامسونگ باید برای به تأیید رسیدن دیگر شایعات این گوشی همچنان منتظر بمانند. احتمال دارد این گوشی پس از دو عضو دیگر خانواده معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تراشه تراشه چیه بازی جدیده انداختن راه؟؟

  2. قویه ولی ن به اندازه تراشه هواوی