رینگ لایت LED گلکسی ای 8 اس سامسونگ

یک رینگ لایت LED دور دوربین سلفی گلکسی A8s قرار دارد + عکس

بررسی‌های گلکسی A8s سامسونگ نشان می‌دهد که یک رینگ لایت LED دور دوربین سلفی این گوشی قرار دارد. گفته می‌شود آن در گلکسی اس 10 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما کارایی این رینگ لایت چیست؟

در هفته‌های اخیر، ما شایعات زیادی را در مورد دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس شنیده‌ایم که به جزئیات مختلفی از پرچمداران جدید سامسونگ می‌پرداختند. حالا برخی جزئیات مربوط به دوربین سلفی این گوشی‌ها که در داخل حفره‌ای روی نمایشگر نقش خواهد بست، به بیرون درز پیدا کرده است. به نظر می‌رسد زمانی که گوشی می‌خواهد چهره‌ی کاربر را شناسایی کند، یک رینگ لایت LED که در دور دوربین سلفی گوشی قرار دارد، چهره‌ی کاربر را روشن خواهد کرد. ظاهرا این رینگ لایت در گلکسی ای 8 اس نیز وجود داشته است، اما تا به امروز ما چیزی در مورد آن نشنیده بودیم.

وظایف رینگ لایت LED گلکسی A8s

این قابلیت همچنین می‌تواند به عنوان نمایش دهنده‌ی میزان شارژ گوشی نیز مورد استفاده قرار گیرد که اگر مصرف انرژی کمی داشته باشد، کاملا سودمند خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد زمانی که شما انگشتتان را بر روی آن بکشید، اپلیکیشن دوربین به اجرا درآید. در نهایت، این رینگ لایت LED می‌تواند جایگزین خوبی برای LED نوتیفیکیشن‌ها شود که هنگام دریافت یک نوتیفیکیشن، شما را با چراغی چشمک‌زن مطلع می‌کند.

گلکسی ای 8 اس سامسونگ با قیمت حدود 430 دلار همراه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی در چین به فروش می‌رسد. البته یک مدل با رم 8 گیگابایتی از آن نیز معرفی شده است که هنوز فروش آن آغاز نشده است.