امتیاز

امتیاز جمع کنید و بدون پرداخت پول خرید کنید!

با سرویس امتیاز می‌توانید مجانی خرید کنید. امتیاز، پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید جایزه بگیرید و بدون پرداخت پول و فقط با امتیازهایتان از درگاه پرداخت پذیرندگان خرید کنید.

سرویس امتیاز این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بدون پرداخت پول با امتیازهایشان خرید کنند. در امتیاز لیستی از پیشنهادها به کاربران نشان داده می‌شود که کاربران می‌توانند به انتخاب خودشان این پیشنهادها را انجام دهند تا امتیاز جمع کنند و با امتیازهایشان از پذیرندگان خرید کنند.

امتیاز

انجام پیشنهادها خیلی آسان است؛ به‌طور مثال شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، شرکت در نظرسنجی و معرفی دوستانتان امتیاز جمع کنید. حالا می‌توانید با مراجعه به پذیرندگان امتیاز، بدون پرداخت پول و فقط با امتیازهای خود از آن‌ها کالا یا خدمات دریافت کنید. قابل ذکر است که عضویت در امتیاز، هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

پیشنهاد دهندگان امتیاز

در این سرویس، پیشنهاد دهندگان با توجه به نوع کسب و کار خود و هدفی که دنبال می‌کنند، پیشنهادهایی را برای کاربران ایجاد می‌کنند. کاربران می‌توانند با انجام این پیشنهادها یا معرفی آن‌ها به دوستان خود امتیازهایی که به عنوان جایزه از طرف پیشنهاددهنگان مشخص شده است را دریافت نمایند.

امتیاز

شما با استفاده از امتیازهایی که دریافت کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به لیست پذیرندگان یا هر وب سایت یا اپلیکیشنی که نشان امتیاز را قرار داده است خرید انجام دهید.

پذیرندگان

پذیرندگان امتیاز با ایجاد درگاه پرداخت، از کاربران به جای پول امتیاز دریافت می‌کنند و به ازای آن کالا یا خدمات خود را به مشتری ارائه می‌دهند. در این روش، کاربران انگیزه بیشتری برای خرید از شما پیدا می‌کنند؛ زیرا به ازای دریافت کالا یا خدمات شما به درگاه پرداخت بانکی وارد نمی‌شوند و پولی پرداخت نخواهند کرد. این روش پرداخت، مناسب پرداخت‌های کوچک و متوسط است.

امتیاز فرصتی مناسب برای برنامه‌های تلفن همراه، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین است تا به اهداف بازاریابی‌شان دست پیدا کنند و کاربرانی راضی و خوشحال داشته باشند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. یه روش دیگه برای خر کردن ملت

  2. اینا به این راحتی امتیاز نمیدن

  3. یعنی فقط کافیه یه ایمیلی یا شماره ای ازت بگیرن دیگ ول کن نیستن ک

  4. خدایی با خودشون چی فکر کردن دیگ ماها ن شاخ داریم ن دم

  5. از کجا نصبش کنیم؟

  6. اینجوری چقدر کاربر جذب میکنن فکر دارن لامصبا