حفظ حریم شخصی

خط مشی هواوی برای ارتقای سطح امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران

هواوی همواره در جهت ارتقای سطح حفظ حریم شخصی و امنیتی کاربران تلاش می‌کند. با نگاهی به زیرساخت‌های امنیتی Huawei، می‌توان خط مشی آخرین استانداردها و استراتژی‌های مربوط به امنیت گوشی‌های این برند را مشاهده کرد.

همان‌طور که گوشی های هوشمند با سرعت زیادی به پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دیجیتال بدل شده‌اند، به همان میزان هم اطلاعات شخصی بیشتری از کاربران در آن‌ها قرار می‌گیرد. از اسناد شخصی تا ایمیل‌های مربوط به کسب‌وکار یا اطلاعات کارت‌های اعتباری؛ حریم خصوصی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در کنار نوآوری در حال ظهور است. با نگاهی دقیق‌تر به زیرساخت‌های امنیتی‌ هواوی، می‌توان خط مشی آخرین استانداردها و استراتژی‌های مربوط به حفظ حریم شخصی این برند را مشاهده کرد.

حفاظت از اسرار محرمانه تنها راه کسب و حفظ اعتماد کاربران است. از این رو اقدامات حفظ حریم شخصی این برند از طراحی محصول تا کل فرایند توسعه، گسترش می‌یابد و بر اساس اصول موسوم به GAPP که سخت‌ترین چارچوب فناوری‌های حریم خصوصی در جهان است در کنار الزامات مندرج در مقررات حفاظت کلی داده‌های اتحادیه اروپا (GDPR) پیش می‌رود.

حفظ حریم شخصی با پلی میان سخت افزار و نرم افزار

برای تقویت حفظ حریم شخصی کاربران، هواوی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در کنار هم بهره می‌برد. در بخش سخت افزاری، امنیت تراکنش‌های مالی با HiSEE (محیط اجرایی امنیتی رده بالا) که روی تراشه‌های Kirin پیش‌بینی شده، محقق می‌شود.

HiSEE همچنین از بسترهای پایه‌ای مانند راه‌اندازی امن، موتور سخت افزاری رمزنگاری، مولد سخت افزاری اعداد تصادفی و کلید سخت افزاری اختصاصی (HUK) پشتیبانی می‌کند.

حفظ حریم شخصی

در زمینه نرم افزار هم رابط کاربری EMUI، به‌طور کامل با چارچوب امنیتی گوگل مطابقت دارد و بر اساس ظرفیت‌های اندورید پایه، برای افزایش امنیت سیستم، داده‌ها و برنامه‌ها‌ ساخته شده است. در راستای خط مشی ارتقای وصله امنیتی گوگل، وصله‌ها (Patches) به سرعت منتشر می‌شوند تا هر آسیب‌پذیری را برطرف کنند و دستگاه‌ها را ایمن نگه دارند.

امنیت داده‌های خدمات تلفن همراه با فراهم شدن دسترسی یکپارچه ایمن و قابل اعتماد از طریق حساب‌های شناسایی هواوی، احراز هویت دوگانه، احراز هویت Oauth و مدیریت یکپارچه گواهینامه‌های امنیتی گوشی به حداکثر می‌رسد. به علاوه هواوی تکنولوژی‌های محافظت از داده‌ها را از جمله رمزگذاری سراسری داده‌ها، مدیریت کلیدی یکپارچه، تکنولوژی ناشناس‌سازی و حذف ایمن برای محافظت از داده‌های کاربر را در دستور کار دارد.

سرمایه‌گذاری‌ که خود سرمایه است

در طول چند سال گذشته، هواوی به طور مداوم در زمینه امنیت و حفظ حریم شخصی ، نوآوری و سرمایه‌گذاری کرده است.  این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری حداقل 50 میلیون دلار در تحقیق و نوآوری فناوری امنیتی سرمایه‌گذاری کند. هواوی بیش از 200 کارشناس خبره در حوزه تحقیق و توسعه امنیتی در استخدام خود دارد و در آزمایشگاه‌هایی مخصوص برای راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی امنیت سایبری در چین، آلمان، فنلاند، کانادا و سنگاپور مشغول به کار هستند.

سیستم امنیتی هواوی موفق به کسب اعتماد بسیاری از شرکت‌ها از قبیل بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل جهانی، 500 شرکت برتر دنیا و صدها میلیون کاربر نهایی است. شیوه‌های حفاظت هواوی در جلب اعتماد شرکای این شرکت در سراسر دنیا به لطف سیستم تحقیق و توسعه در حوزه امنیت بسیار موثر بوده و شرکت‌های تراز اول دنیا با اعتماد به این سیستم از تجهیزات این شرکت استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ترسش از هکر های امریکاییه