تحویل بی وای دی S7

اطلاعیه کارمانیا در خصوص تاخیر در تحویل بی وای دی S7

شرکت کارمانیا در خصوص تاخیر در تحویل بی وای دی S7 اطلاعیه صادر کرد. مدتی است که تعداد زیادی از مشتریان برای خرید خودروهای BYD از جمله بی وای دی اس 7 ثبت نام کرده‌اند، اما هنوز تکلیف خریداران این خودرو چینی مشخص نشده است.

پس از شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا و نوسان نرخ ارز، خودروسازان داخلی به خاطر مشکل تامین قطعه و تولید، دیگر قادر به انجام تعهدات خود نخواهند بود. از این رو تحویل خودروهای کارمانیا نیز به تعویق افتاده و بسیاری از مشتریان از بدقولی این شرکت ناراضی‌ هستند و توقع دارند شرکت کارمانیا زمان مشخصی را برای تحویل خودروهای ثبت نامی نظیر بی وای دی اس 7 اعلام کند. در ادامه، اطلاعیه شرکت کارمانیا را در این خصوص بررسی می‌کنیم.

 تحویل بی وای دی S7

اطلاعیه کارمانیا درباره تحویل بی وای دی S7

در متن این اطلاعیه آمده است یکی از هدف‌های اصلی شرکت کارمانیا جلب رضایت مشتریان محترم بوده و در این راستا برای ارائه خودروهایی با مونتاژ کیفیت بالا و خدمات پس از فروش استثنایی، برند باکیفیت BYD را انتخاب کرده‌ایم. همچنین به علت تاخیر در تحویل بی وای دی S7 از مشتریان عزیز عذرخواهی می‌کنیم. از سویی پس از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران به صنعت خودروسازی کشور آسیب‌های زیادی وارد شده است و بسیاری از شرکت‌ها همچون شرکت کارمانیا برای تامین قطعات و تولید با مشکل جدی مواجه شدند که به همین دلیل نتوانستیم‌ در موعد مقرر تعهدات مشتریان را انجام دهیم. در ادامه 4 بند اصلی این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

1.‌ شرکت کارمانیا همچنان با طرف قرارداد چینی خود در حال مذاکره است تا با حل مشکل تامین قطعات، مراحل جدید تحویل بی وای دی S7 را شروع کند؛ چراکه خط تولید این خودرو، مراحل پیش تولید و مجوزهای لازم آماده هستند و با تامین قطعات، روند تولید این خودرو شروع خواهد شد.

2.‌ تمامی قراردادهای فروش بر اساس دستورالعمل سازمان محترم حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنظیم شده است و به همین دلیل مشتریان محترم می‌توانند تا زمان ارسال دعوتنامه، طبق بند‌های قرارداد از وجه پیش پرداخت، سود مشارکت و جریمه دیرکرد برخوردار شوند.

3. قیمت محصولات شرکت کارمانیا از جمله خودرو بی وای دی S7 بر اساس قرارداد تنظیمی با مشتریان محترم خواهد بود؛ یعنی قیمت مصوب شرکت کارمانیا به عنوان مبنای محاسبه قیمت خودرو در نظر گرفته می‌شود و قیمت تمام شده محصولات نیز بر اساس دستورالعمل هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌های سازمان محترم حمایت از مصرف‌کننده تعیین خواهد شد.

4. مشکلاتی که صنعت خودرو کشور و به خصوص شرکت کارمانیا با آن مواجه شده، خارج از کنترل و اختیار این شرکت است. با وجود این، برای مشتری‌مداری و جبران بخشی از مشکلات، هر یک از مشتریان که قصد دارند وجه پیش پرداخت خود را دریافت کنند، با ارائه درخواست انصراف از خرید به صورت کتبی می‌توانند مبلغ پیش پرداخت خود را به همراه سود مشارکت از این شرکت دریافت کنند. در نهایت مجددا بابت تاخیر‌ها و مشکلاتی که پیش آمده از مشتریان عزیز عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با برطرف شدن موانع تولید، تعهدات مشتریان را در زمان کوتاه انجام دهیم.

 تحویل بی وای دی S7