بسته های اینترنت بدون اینستاگرام

وزیر ارتباطات:‌ فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام بی‌فایده است

ماجرای فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام ، حاشیه زیادی را در خصوص فیلترینگ اینستاگرام ایجاد کرده است، اما وزیر ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داده و گفت ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بی‌فایده است.

اخیرا در فضای مجازی نامه‌ محرمانه‌ای از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با موضوع فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام منتشر شد که حاشیه زیادی را در خصوص فیلترینگ اینستاگرام ایجاد کرده است. هرچند سخنگوی وزرات ارتباطات اعلام کرد فروش این بسته‌ها ارتباطی با فیلترینگ اینستاگرام ندارد و فقط به درخواست برخی از خانواده‌ها برای کنترل این شبکه اجتماعی تهیه شده است، اما وزیر ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داده و ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات را بی‌فایده دانسته است.

بسته های اینترنت بدون اینستاگرام

ماجرای فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام

اخیرا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نامه‌ای را مبنی بر فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه ارسال کرد که بخشی از متن این نامه به شرح زیر است:

با توجه به ضرورت صیانت از فرهنگ اسلامی ایرانی و حریم خانواده‌ها و حمایت از محتوای داخلی، با قید فوریت تصمیمی اتخاذ کنند که بسته‌ها و طرح‌های فروش اینترنت بدون امکان اتصال و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، تهیه و در لیست بسته‌های فروش خود قرار دهند.

در واقع بر اساس این نامه، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی می‌بایست شرایطی را فراهم کنند تا کاربران به اختیار خود از دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام محدود شوند، اما محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به این ابلاغیه واکنش نشان داده و نوشته است:

اخیرا با متخصصان حوزه ارتباطات جلسه‌ای را برگزار کردم که این موضوع در آنجا مطرح شد و بیشتر آن‌ها بر این باورند که ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بی‌فایده است؛ زیرا این ابلاغیه موجب ترویج و تشویق مردم به استفاده از فیلترشکن‌ها می‌شود. برای رسیدن به چنین هدفی می‌توان از برنامه‌های مدیریت والدین استفاده کرد و از نظر ما می‌بایست برخی از موارد این ابلاغیه اصلاح شود.

بسته های اینترنت بدون اینستاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هی به حرف این گوش نمیکنن اخرم میفهمن چی گفته

  2. مگه گسی مغز خر خورده باشه