گوشی هواوی پی 20 پرو

نگاهی به جوایز و افتخارات متعدد گوشی هواوی پی 20 پرو در سال 2018

گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به عنوان یک گوشی پرچمدار در سال 2018 معرفی شد و توانست جوایز و افتخارات متعددی را به دست آورد. در ادامه، برخی از این افتخارات را بررسی می‌کنیم.

سال 2018 به پایان رسید و گوشی هواوی پی 20 پرو (HUAWEI P20 Pro) توانست 16 جایزه و 15 عنوان برتر از رسانه‌های معتبر جهانی در این سال دریافت کند که خود نوعی رکورد برای این گوشی پرچمدار محسوب می‌شود. این رسانه‌ها به خاطر قابلیت‌های گوشی HUAWEI P20 Pro در زمینه عکاسی که به لطف اولین دوربین سه‌گانه دنیا امکان‌پذیر شده، جوایز مختلفی را به آن اهدا کرده‌اند. همچنین برای باتری پرظرفیت این گوشی، جوایز متعددی را در این بخش به خود اختصاص داده است؛ از جمله این جوایز می‌توان به بهترین طول عمر باتری از دید Android Authority و بهترین باتری گوشی های هوشمند از Android Headlines اشاره کرد.

در ادامه به برخی از جوایز و نظرات رسانه‌‌های معروف در مورد گوشی هواوی پی 20 پرو در سال 2018 می‌پردازیم:

افتخارات گوشی هواوی پی 20 پرو

جایزه جهانی TIPA 2018؛ بهترین گوشی هوشمند سال در زمینه عکاسی

گوشی هواوی پی 20 پرو اولین لنز سه‌گانه (لایکا) را در جهان و همچنین بیشترین تراکم پیکسل روی عکس‌ها را در بین گوشی های هوشمند در اختیار دارد. سنسور 40 مگاپیکسلی این گوشی، نور را از طریق لنز 35 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 دریافت می‌کند. دوربین دوم دارای سنسور تک رنگ 20 مگاپیکسلی و سنسور سوم 8 مگاپیکسلی بوده و تصاویر را با قدرت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری به ثبت می‌رساند. Huawei P20 Pro قادر است تصاویر را در شرایط با نور کم، بدون کمک فلاش یا سه‌پایه با ISO باورنکردنی 1024000 ثبت کند. این گوشی از سیستم هوش مصنوعی موسوم به AI Master بهره می‌برد که دارای بیش از 500 الگوریتم برای تشخیص سناریوهای مختلف است، به علاوه ویژگی Snap shot فوق‌العاده‌ای که اجازه می‌دهد تا با سرعت 0.3 ثانیه حتی در زمانی که صفحه نمایش خاموش است، عکس بگیرد.

گوشی هواوی پی 20 پرو

جایزه 2018 European Hardware؛ بهترین گوشی هوشمند سال

گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro توانست جایزه بهترین گوشی هوشمند 2018 را از European Hardware دریافت کند. این رسانه که عموما وظیفه شناسایی بهترین وسایل الکترونیکی و سخت‌افزاری را در بازار اروپا عهده‌دار است، این بار در سال 2018 این جایزه را با قضاوت بیش از 100 داور در سراسر جهان به پرچمدار هواوی اهدا کرده است.

گوشی هواوی پی 20 پرو

جایزه EISA؛ بهترین محصول 2019-2018

گوشی هواوی پی 20 پرو با طراحی بدنه شیشه‌ای، صفحه نمایش AMOLED با بزرگی 6.1 اینچ که رزولوشن 1080 در 2240 پیکسلی دارد، نسبت تصویر 18:9، باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی که به قابلیت Super Charge نیز مجهز است و از همه مهم‌تر دوربین سه‌گانه‌ای که در پشت آن قرار گرفته و به وسیله شرکت صاحب‌نام لایکا تهیه شده، پیشرفته‌ترین، نوآورانه‌ترین و از لحاظ تکنیکی برترین گوشی هوشمند سال از دید EISA شناخته شده است.

گوشی هواوی پی 20 پرو

برترین گوشی سال 2018 از نگاه مشتریان TechRadar

ممکن است فکر کنید که وجود سه دوربین در یک گوشی تنها برای جذب مشتریان باشد؛ اما هواوی نشان داده است که می‌تواند دوربینی درخشان با این تکنولوژی بسازد و گوشی‌ را ارائه دهد که قضاوت ما را با وضوح و غنای عکس‌هایش تغییر دهد.

گوشی هواوی پی 20 پرو

جوایز Trusted Reviews؛ بهترین پرچمدار، بهترین محصول و قرارگیری در لیست 12 گوشی برتر

در حین بررسی گوشی هواوی پی 20 پرو بسیار تحت تاثیرش قرار گرفتیم. ما این گوشی را به خاطر بزرگنمایی اپتیکال استثنایی‌ و قابلیت واقعی‌اش برای گرفتن عکس‌های خیره‌کننده در نور کم پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی هواوی پی 20 پرو

بهترین‌ گوشی اندروید از دید Android Authority در سال 2018

رقابت بر سر بهترین عمر باتری جالب بود، اما به هیچ‌وجه رقابت نزدیکی محسوب نمی‌شد. پردازشگر Kirin 970 هواوی زمان صرفه‌جویی باتری بسیار عالی عمل می‌کند (به لحاظ تاثیر عملکرد روی بخش‌های دیگر)، به علاوه Huawei P20 Pro دارای یک باتری پرظرفیت در قیاس با سایر پرچمداران است.

قرارگیری در لیست 10 گوشی برتر هوشمند سال 2018 از نگاه Stuff

گوشی هواوی پی 20 پرو دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده چشمگیر است که سبب قرارگیری این گوشی در لیست برترین گوشی های هوشمند دنیا شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دوربین سه‌گانه واقع در پشت گوشی اشاره کرد. اگرچه وجود سه دوربین در یک گوشی از دید عده‌ای از کاربران غیر ضروری به نظر می‌رسد، اما وقتی که آن را در دست می‌گیرید، مزایایش تازه آشکار می‌شوند. فراتر از رویکرد مجموعه دو دوربینه، این آرایه جدید بدین معناست که شما 3 برابر زوم اپتیکال و 5 برابر زوم هیبریدی در اختیار خواهید داشت که باعث می‌شوند عکس‌ها با جزئیات بیشتر و در نتیجه کیفیت بهتر به ثبت برسند.

گوشی هواوی پی 20 پرو

Huawei P20 Pro با بدنه درخشان خیره‌کننده‌، صفحه نمایش OLED با کیفیت 1080p و باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی که می‌تواند تا مدت‌ها دوام بیاورد، به یک گوشی جذاب از دید کاربران و همچنین رسانه‌های برتر دنیا تبدیل شده است.