هواوی آنر V20

نگاه نزدیک به هواوی آنر V20 (گالری عکس)

هواوی آنر V20 جدیدترین پرچمدار چینی‌ها با دوربین سلفی درون صفحه‌ای و دوربین 48 مگاپیکسلی است. در این بخش، نگاهی اجمالی به آنر وی ۲۰ و طراحی منحصربه‌فرد آن خواهیم داشت.

دو روز پیش، در دانشگاه فناوری پکن بود که گوشی پرچمدار Honor V20 سرانجام پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. این اسمارت فون به تراشه قدرتمند کایرین 980 مجهز شده و با 8 گیگابایت رم و نمایشگری کم‌حاشیه به فروش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های این گوشی، دوربین سلفی درون صفحه‌ای آن است. رندرهایی که هواوی در مراسم معرفی این تلفن هوشمند نمایش داد، بسیار زیبا بودند؛ حالا نیز می‌خواهیم در دنیای واقعی نگاهی نزدیک به آنر وی 20 داشته باشیم.

هواوی آنر V20

بهتر است با مشخصات اصلی گوشی آغاز کنیم. هواوی آنر V20 به صفحه نمایشی 6.4 اینچی مجهز شده است و یک دوربین سلفی مبتنی بر هوش مصنوعی 25 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. سوراخ روی صفحه این گوشی هم فقط 4.5 میلی‌متر قطر داشته و اندازه کوچکی دارد.

در مجموع، هواوی آنر V20 ظاهر آشنایی دارد و حاشیه‌های جزئی آن در بخش‌های بالایی و پایینی صفحه، احتمالا یادآور گوشی ویوو NEX خواهد بود.

هواوی آنر V20

در این تصاویر، نسخه “MOSCHINO” از پرچمدار آنر در مقابل چشمان ما قرار دارد؛ برندی ایتالیایی که با همکاری چینی‌ها، این بافت V شکل را برای قاب پشتی گوشی به ارمغان آورده است. سازندگان سه رنگ مختلف آبی (Sea Blue)، قرمز (Charm Red) و مشکی (Magic Night Black) را برای موبایل خود در نظر گرفته‌اند.

هواوی آنر V20

آنر وی 20 به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از تراشه پرچمدار کایرین 980 قدرت می‌گیرد.

هواوی آنر V20

دیگر مشخصه بسیار خوب این تلفن هوشمند، سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی با اندازه 1/2 اینچ است. این حسگر در تعامل با NPU دوگانه و نسل چهارم ISP دوکاناله تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی Kirin 980 و همچنین دوربین پشتی ToF، می‌تواند تصاویری بسیار جذاب و باکیفیت را ثبت کند.

پرچمدار آنر با سیستم خنک‌کننده “Nine” همراه شده است. در این سیستم، سازندگان از بخشی S شکل در داخل دستگاه استفاده کرده‌اند که هواوی گرم را به شکلی موثرتر به بیرون هدایت می‌کند. در نهایت، باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

تصور می‌کنید آنر با این گوشی جدید تا چه اندازه در بازار موفق خواهد بود؟

عکس های هواوی آنر V20