قیمت سونی اکسپریا XA3 Ultra

رنگ‌بندی و قیمت سونی اکسپریا XA3 Plus افشا شد

یک سایت پیش از معرفی رسمی٬ رنگ‌بندی و قیمت سونی اکسپریا XA3 Plus را افشا کرد. این گوشی در نمایشگاه CES 2019 پرده برداری خواهد شد.

سونی گوشی‌های اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra سونی در نمایشگاه CES که ژانویه سال 2018 برگزار شد٬ معرفی شدند. مدل اولی به یک نمایشگر 5.2 اینچی مجهز است٬‌ در حالی که مدل دوم از یک نمایشگر 6 اینچی بهره می‌برد. حال در آستانه‌ی سال جدید میلادی هستیم و شایعات می‌گویند که در ابتدای سال ٬2019 سونی نسل جدید این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد. سایت Droid Shout می‌گوید٬ گوشی‌های سونی اکسپریا XA3 ٬ اکسپریا XA3 Plus و اکسپیا L3 در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس رسما در معرض دید همگان قرار می‌گیرند. این رسانه همچنین رنگ‌بندی و قیمت سونی اکسپریا XA3 Plus را نیز افشا کرده است.

شایعات مختلفی ادعا می‌کردند که یک گوشی بزرگ‌تر از ایکس ای 3 با نام  ایکس ای 3 اولترا در CES رونمایی می‌شود٬ با این حال سایت مذکور ادعا می‌کند که این گوشی ایکس ای 3 پلاس نام خواهد داشت. برای صحت و سقم این قضیه باید تا برگزاری این نمایشگاه منتظر بمانیم.

قیمت سونی اکسپریا XA3 Plus

سایت Droid Shout ادعا می‌کند که این گوشی قرار است با قیمت 519 دلاری روانه‌ی بازارهای اروپایی شود. همچنین رنگ‌بندی آن نیز شامل رنگ مشکی٬ طلایی و نقره‌ای خواهد بود. متأسفانه هیچ جزئیاتی از این گوشی تا به امروز به بیرون درز نکرده است. انتظار می‌رود این گوشی مشابه نسل گذشته‌ی خود٬ به یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 مجهز باشد. ایکس ای 2 پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون 630 قدرت می‌گیرد٬ بنابراین انتظار می‌رود مدل جدید آن از تراشه‌ای جدیدتر نظیر اسنپدراگون 636 یا اسنپدراگون 660 بهره‌مند باشد.

در آن سمت مدل ایکس ای 3 به نمایشگر کوچک‌تر٬ ظرفیت رم و حافظه‌ی کمتر و یک باتری کوچک‌تر مجهز خواهد بود. با این حال٬ تراشه‌ی هر دو مدل ایکس ای 3 و ایکس ای 3 پلاس یکسان خواهد بود. چند ماه پیش این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 660 در سایت گیک‌بنچ رویت شد.

جدا از این دو مدل٬ سونی یک مدل رده ابتدایی به نام اکسپریا ال 3 را نیز با خود به لاس وگاس خواهد برد. این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح +HD و نسبت ابعاد 18:9 بهره‌مند خواهد بود.