فروش اسنشال فون

فروش اسنشال فون متوقف شد؛ اسنشال یک گوشی جدید توسعه می‌دهد

چند روز مانده پایان سال ٬2019 شرکت اسنشال خبر از پایان یافتن فروش اسنشال فون (Essential Phone) داد. البته این شرکت٬ برای صاحبان گوشی خود خبر خوبی دارد.

اسنشال فون (یا PH-1)٬ سال 2017 توسط خالق اندروید٬ اندی رابین توسعه پیدا کرد و با سخت افزاری عالی٬ تضمین آپدیت‌های ماهانه و یک ناچ به رقابت بزرگان بازار رفت. این گوشی زندگی پراتفاقی را داشت و اخبار زیادی از آن نظیر عرضه با تأخیر به بازار٬ خروج مدیران این شرکت٬ تعدیل نیرو و کاهش قیمت‌ها به انتشار رسید. اما حالا دیگر فروش اسنشال فون به اتمام رسیده است.

فروش اسنشال فون متوقف شد٬ اما پشتیبانی از آن ادامه دارد

اسنشال فون

این درست است که توقف فروش اسنشال فون کمی خبر منفی به نظر می‌رسد٬ اما در سمت مثبت قضیه٬ یکی از سخنگوهای شرکت اسنشال بیانیه‌ای را منتشر کرده که ما را به عرضه یک گوشی جدید از سوی این شرکت امیدوار می‌کند:

ما فروش اسنشال فون را از طریق سایت essential.com انجام دادیم و دیگر نمی‌توانیم نوآوری جدیدی را در آن پیاده کنیم. ما حالا سخت مشغول کار بر روی دیوایس موبایلی آینده‌مان هستیم و به فروش لوازم جانبی٬ آپدیت‌های نرم افزاری سریع و پشتیبانی از مشتریانمان ادامه می‌دهیم.

نسل آینده‌ی گوشی شرکت اسنشال حالا رسما تأیید شده است٬ اما مشخص نیست که آیا شاهد عرضه گوشی PH-2 خواهیم بود٬ در نهایت٬ این شرکت به مشتریانش اطمینان داده است که همچنان به پشتیبانی سفت و سخت از گوشی PH-1 ادامه خواهد دا.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خودشون فهمیدن هیچ شانسی ندارن