تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ

تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ از ماوس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد

تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ از ماوس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد. این تلویزیون های هوشمند به قابلیت “Remote Access” مجهز می‌شوند.

امروز٬ سامسونگ یک قابلیت جدید را برای تلویزیون های هوشمند سال آینده‌ی خود معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد٬ دیوایس‌های خود نظیر تبلت‌ها٬ کامپیوترهای شخصی و حتی گوشی‌های هوشمند خود را مستقیما از تلویزیون خود کنترل کنند. این کمپانی اعلام کرده است که قابلیت “Remote Access” به کاربران اجازه می‌دهد لوازم جانبی مختلفی نظیر ماوس و کیبورد را به تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ متصل کنند٬ با آن‌ها بازی کرده یا از سرویس‌های آفیس مبتنی بر وب در یک صفحه‌ی بزرگ‌تر استفاده کنید.

با این حال٬ واضح نیست که چگونه این پروسه انجام می‌شود یا اتصال برقرار خواهد شد؛ در حال حاضر اطلاعات کافی نیست. اما به نظر می‌رسد کاربران باید اپلیکیشن‌های مختلفی را بر روی دیوایس‌های خود نصب کنند تا آن‌ها به هم متصل شوند. سامسونگ همچنین توضیح می‌دهد که قابلیت Remote Access در همه جای دنیا کاربردی خواهد بود. سامسونگ برای عرضه این قابلیت با شرکت VMware همکاری خواهد کرد.

همکاری سامسونگ و دل در توسعه تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ

٬VMware شرکت تابعه‌ی Dell Technologies است که اراپه کننده‌ی سرویس‌های پردازش ابری و نرم افزارهای مجازی سازی پلتفرم است. این فناوری به مردم اجازه می‌دهد به کامپیوتر مشخصی دسترسی پیدا کنند که بر روی یک سرور متمرکز قرار دارد. این به کاربران اجازه می‌دهد کاربران در هر کجایی که هستند٬ به دسکتاپ خود دسترسی پیدا کنند و هرزمانی که خارج می‌شوند٬ به صورت خودکار آن خاموش شود. راه حل سامسونگ همچنین مناسب کاربرانی است که می‌خواهند بدون اتصال یک کابل ٬HDMI با تلویزیون خود بازی کنند. به طور مشابه٬ این برای کسانی که می‌خواهند سمینارهای گروهی ارائه کنند نیز کار می‌کند. سامسونگ با این کار می‌خواهد فاصله‌ی بین گجت‌های مختلف را پر کند.

سامسونگ با دکس و دکس پد خود٬ به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خود را به یک کامپیوتر دسکتاپی تبدیل کنند. شاید پس از رونمایی از تلویزیون های هوشمند سال 2019 سامسونگ ما بیشتر در مورد فناوری Remote Access بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تلویزیون ال جی ۲۰۱۴، داره از ماوس و کیبورد پشتیبانی می کنه

    واقعا ال جی تلویزیون های بهتری داره

    با سپاس

    • عزیز من تلوبزیون 3 تومنی سامسونگ هم موس و کیبورد رو قبول میکنه و تو کیولد ها هم هست
      منظور این پیج اینه که لپ تاب و کامپیوتر مثل دکس سامسونگ مستقیم وصل بشن به تلویزیون و با تلویزیون کنترل این لوازم رو داشته باشی
      ال جی در برابر سامسونگ هیچه و بعد سامسونگ دومین تلویزیون سازه

  2. من که کیولد سامسونگ دارم و میدونم هیچ تلویزیونی به کیفیت کیولد سامسونگ نیست چون تنها تلویزیونی هست که 100 درصد رنگ های دنیا رو نشون میده و سوختگی پیکسل هم نداره برخلاف اولد که سوختگی پیکسل از خصوصیاتشونه