هواوی

چالش جدید هواوی برای عرضه تجهیزات 5G در جهان

رئیس دوره‌ای هواوی به اتهامات امنیتی که به این شرکت زده شده واکنش نشان داد. کشورهایی مانند ژاپن و فرانسه، استفاده از تجهیزات Huawei را محدود کرده‌اند و حالا این کمپانی چینی چالش جدیدی را برای عرضه تجهیزات 5G در جهان تجربه می‌کند.

هواوی اعلام کرده که در پنج سال آینده 2 میلیارد دلار روی تقویت امنیت شبکه سرمایه‌گذاری خواهد کرد، کارکنان بیشتری را استخدام خواهد کرد و تجهیزات آزمایشگاهی را ارتقا خواهد داد؛ زیرا می‌خواهد با نگرانی‌های جهانی در مورد خطرات مربوط به تجهیزات شبکه مبارزه کند. این خبر در کنفرانس مفصلی که در دفتر Huawei واقع در شهر «دونگوان» چین برگزار شد، اعلام شد و مورد استقبال روزنامه‌نگاران بین‌المللی قرار گرفت.

کن هو (Ken Hu)، رئیس دوره‌ای Huawei گفت:

اینکه به رقبا اجازه ورود به زمین بازی را ندهید، باعث بهتر شدن شما نمی‌شود. ما فکر می‌کنیم هرگونه نگرانی یا اتهام امنیتی به هواوی باید بر اساس شواهد واقعی باشد. بدون شواهد واقعی، ما این اتهامات را قبول نمی‌کنیم و با آن‌ها مخالفت می‌کنیم.

او همچنین افزود که این غول تکنولوژی در مورد استقلال کسب‌و‌کار خود با دولت‌های سراسر جهان در حال مکاتبه کردن است. ژاپن و فرانسه به طور رسمی تجهیزات مخابراتی هواوی را ممنوع نکرده‌اند. اخیرا برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این دولت‌ها با جمع‌آوری این تجهیزات می‌خواهند Huawei را ناتوان کنند. همچنین پیش از این، گزارش شده بود که سه حامل بزرگ فرانسه برنامه‌ای برای استفاده از تجهیزات فعلی و 5G هواوی که در آینده خواهد آمد را ندارند. علاوه بر این، فرض شده است که این کشور در نظر دارد با اضافه کردن مواردی به فهرست هشدار خود، به طور ضمنی این کمپانی چینی را مورد هدف قرار بدهد.

برنامه هواوی برای 5G

به گفته کن هو، هواوی بیش از 25 قرارداد تجاری 5G را به دست آورده‌ که باعث می‌شود آن‌ها در این زمینه رتبه اول را در جهان به خود اختصاص دهند. همچنین آن‌ها بیش از 10 هزار ایستگاه پایه 5G را به سراسر جهان ارسال خواهند کرد و تست تجاری 5G را با بیش از 50 اپراتور در سراسر جهان انجام خواهند داد. این شرکت انتظار دارد که درآمدش در سال جاری بیش از 100 میلیارد دلار باشد که این رقم در مقایسه با سال گذشته 8.7 درصد افزایش خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چالش مگه معنایی هم داره براش؟؟

  2. فک میکنم 5جی روو مدیون هواوی باشیم