تحویل دانگ فنگ اس 30

تحویل دانگ فنگ اس 30 به مشتریان شروع شد+ قیمت در بازار

تحویل دانگ فنگ اس 30 به مشتریان شروع شد. شرکت ایران خودرو مدتی قبل خودرو دانگ فنگ S30 را به فروش رسانده بود و در روز گذشته تعدادی از آن‌ها را به مشتریان تحویل داد. در ادامه، مشخصات و قیمت این خودرو را مشاهده می‌کنید.

شرکت ایران خودرو مدتی قبل خودرو دانگ فنگ اس 30 را با قیمت 141 میلیون تومان عرضه کرده بود و در روز گذشته و بر اساس موعد مقرر این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد. دانگ فنگ اس 30 سدان از لحاظ فنی با دانگ فنگ H30 کراس تفاوت زیادی ندارد و تنها فرق آن‌ها صندوق عقب این سدان چینی است که به همین دلیل فضای بار بیشتری را فراهم می‌کند. در ادامه، مشخصات و قیمت این خودرو را مشاهده می‌کنید.

تحویل دانگ فنگ اس 30

تحویل دانگ فنگ اچ 30 و ورود به بازار آزاد

شرکت ایران خودرو مدتی قبل خودرو دانگ فنگ اس 30 را با قیمت 141 میلیون تومان به فروش رسانده بود و حالا تحویل این خودرو را آغاز کرده است. دانگ فنگ اس 30 پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد با قیمت حدود 145 تا 147 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که تفاوت زیادی با قیمت کارخانه‌ای آن ندارد. این سدان چینی به موتور 1.6 لیتری تنقس طبیعی و گیربگس 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده که پیشرانه آن قدرتی معادل 105 اسب بخار در دور موتور 5750 و گشتاور 142 نیوتن‌متر در دور موتور 4000 تولید می‌کند. از سویی وزن خالص این سدان چینی نسبت به مدل H30 کراس کمی بیشتر است. همچنین شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو بین 13 تا 14 ثانیه است و به ازای هر 100 کیلومتر، مصرف سوخت 8 تا 9 لیتر را به همراه دارد.

تحویل دانگ فنگ اس 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به ولله به پیر به پیغمبر قسم دارن ظلم میکنن .این اشغالای چینی هیجای دنیا فروش نمیره جز ایران.تورو به هرچی باورتونه تورو به خداتون تورا به دینتون نخرین بابا نخرین.میدونین قیمت واقعی اینا چنده؟ قیمت واقعی این اشغال تو کارخونه ۲هزار دلاره .بادلار ۱۰تومنی هم حساب کنیم میشه ۲۰میلیون اخه چرا ۸برابر دارین پول میدین اینا رو میخرین.شاید باورتون نشه این اشغالا حتی تو کشورای جنگ زده مثل عراق مشتری نداره.

  2. من پارسال گرفتم ۴۳,۷۰۰ الان صندوق دارش شده ۱۴۱ میلیون… زندگی ما ایرانیا شبیه نقاشی های سورئال شده هرلحظه هرچیز باورنکردنی داره توش اتفاق میفته.

  3. آخه کی به این آشقال 140 میلیون پول میده زشت تر از این ماشسن دسیده بودین

  4. خب هیچ فرقی با قیمت کارخونه نداره ک