یونیفرم های هوشمند

یونیفرم های هوشمند ، کابوس جدید دانش آموزان چینی

گزارش های منتشرشده نشان می‌دهند که دانش آموزان چین از طریق یونیفرم های هوشمند تحت نظر قرار خواهند گرفت. اما این یونیفورم‌ها چه مزایا و معایبی دارند؟

حتی دانش آموزان هم نمی‌توانند از وسواس چینی‌ها در زمینه نظارت کردن فرار کنند. بیش از 10 مدرسه واقع در جنوب غربی استان گوئیژو (Guizhou) و منطقه خودمختار گوانگشی (Guangxi Zhuang) از تکنولوژی جدید یونیفرم های هوشمند به منظور بهبود حضور و ایمنی دانش آموزان، استفاده خواهند کرد.

قابلیت‌های یونیفرم های هوشمند

هر کدام از این یونیفرم های هوشمند دارای دو تراشه هستند که زمان ورود و خروج دانش آموزان به مدرسه را ثبت کرده و اطلاعات آن هم به صورت خودکار برای والدین و معلمان ارسال می‌شود. خارج شدن بدون اجازه و یک زنگ هشدار خودکار به خوبی قصد دانش آموزان را آشکار خواهد کرد.

دانش آموزان حتی تصور تعویض لباس‌ها با یکدیگر را هم نمی‌توانند داشته باشند؛ هر کدام از یونیفرم های هوشمند با چهره دانش آموزان تطبیق داده شده است و هنگام ورود یا خروج از مدرسه باعث عدم هماهنگی شده و گزارش خود را سریعا ارسال خواهد کرد.

تراشه‌های لباس می‌توانند 500 دوره شستشو و دمای بالای 150 درجه سانتی‌گراد (302F) را تحمل کنند. اگر یونیفرم های هوشمند به نظر شما کابوس هستند، درست تصور کرده‌اید.

بر اساس اعلام نظر مدیر یکی از مدارس منطقه با نام Lin Zongwu، نرخ حضور دانش آموزان بعد از ورود ملایم تکنولوژی در سال 2016 میلادی بهبود داشته است، اما اجازه انحراف در رفتار را نمی‌دهد.

مسئولان اشاره کردند که کارمندان هیچ نظارتی بر روی دانش آموزان در محیط خارج از مدرسه ندارند. تحت نظر داشتن دانش آموزان در دوران کودکی و خارج از مدرسه برای اعضای هیئت علمی یا مقامات دولتی ضروری نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نظام آموزشی به این میگن ها

  2. دیگ جیم زدن از مدرسه تعطیل اخی بیچاره ها

  3. دهنشونو سرویس کردن خخخخ

  4. زنده باد ایران 😐