تاييد شد : دوربین 41 مگاپیکسلی برای اسمارت فون ویندوزی EOS نوکيا

پیش از این شایعات و شواهد بسیاری در رابطه با وجود تلفن لومیا EOS با سنسور 41 مگاپیکسلی Pureview به گوش رسید و ما نیز در گجت نیوز مهمترین آنها را پوشش دادیم. حال نوکیا رسما با انتشار یک بنر تبلیغاتی این موضوع را تایید نموده و وعده معرفی آن را به کنفرانس 20 تیرماه خود داده است. پس به این ترتیب نوکیا بالاخره توانسته تا سنسور 41 مگاپیکسلی خود را در ابزاری از خانواده ویندوز فون بگنجاند.

نوکیا کنفرانس ویژه‌ای را در تاریخ 20 تیرماه و در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد و در آن از تلفن لومیا EOS با دوربین 41 مگاپیکسلی پیورویو پرده بر خواهد داشت. تلفنی که قرار است امیدها را مجددا به کاروان مایکروسافت-نوکیا باز گرداند. انتظار می‌رود در این کنفرانس مایکروسافت نیز حضور پررنگی داشته و اطلاعات جدیدی از نسخه تازه ویندوز فون یا بروز رسانی مربوط به آن ارائه کند.

تلفن لومیا EOS احتمالا از طریق شبکه مخابراتی AT&T در امریکا توزیع خواهد شد. گفته می‌شود این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچ از نوع OLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل، قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم عامل ویندوز فون 8 است. براساس تصاویری که پیش از این به بیرون درز کرده بود، دریچه مربوط به لنز دوربین که گفته می‌شود ساخت کارل زایس است، بسیار بزرگ‌تر از تلفن‌های رایج بازار است.

در مورد بدنه دستگاه شایعات ضد و نقیض بسیاری به گوش می‌رسد و برخی به بدنه پلی کربنات و برخی نیز به بدنه تماما آلومینیومی اشاره دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*