گلکسی ام 10

گوشی گلکسی ام 10 با نمایشگر 6 اینچ به زودی معرفی می‌شود

گلکسی ام 10 (Galaxy M10) نام یکی از جدیدترین اسمارت فون های سامسونگ بوده که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. در این بخش قصد داریم برخی از مشخصات آن را بررسی کنیم.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد شرکت سامسونگ قصد دارد از دستگاه جدید خود رونمایی کند، به نظر می‌رسد این دستگاه هم اکنون تاییدیه FCC ایالات متحده آمریکا را دریافت کرده است.

مشخصات گوشی گلکسی ام 10

شماره مدل SM-M105F/DS نشان‌دهنده وجود یک نمایشگر بزرگ 6 اینچ با ابعاد 75.8 × 155.7 میلی‌متر است. اینطور که پیداست، سایز دستگاه مقرون به صرفه سامسونگ تا حدودی با گوشی گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) برابری می‌کند، این مسئله را می‌توان یک تغییر بزرگ در سیاست‌های سامسونگ دانست؛ غول تکنولوژی کره جنوبی قبل از تولید دستگاه جدید خود، نمایشگرهای بزرگ را در اسمارت فون های گران قیمت به کار می‌گرفت تا نظر خریداران را به سمت آن‌ها جذب کند.

برخی از اطلاعات منتشرشده درباره مشخصات گوشی گلکسی ام 10 نشان می‌دهد که قدرت خود را از چیپست اگزینوس 7870 هشت هسته‌ای تامین خواهد کرد. این دستگاه در دو مدل با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایت در کنار یک رم 3 گیگابایتی معرفی می‌شود.

اسمارت فون جدید سامسونگ به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، بلوتوث 4.2 و باتری 3400 میلی‌آمپری همراه است.

گوشی گلکسی ام 10 باید اوایل ژانویه در کنار گلکسی ام 20 (Galaxy M20) و گلکسی ام 30 (Galaxy M30) معرفی شود؛ همچنین سامسونگ در حال کار بر روی تعدادی از مدل‌های جدید گلکسی ای (Galaxy A) است، اما هنوز آماده انتشار نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ۶ اینچ دیگ الان کوچیک محسوب میشه

  2. من ک دیگ سمت سامسونگ نمیرم

  3. سری m قبلا بود یا تولید جدیده

  4. سامسونگ کاش سایز کوچک 5 اینچ هم تولید بکند و چراغ اعلان نوتیفیکیشن و یا ساعت همیشه روشن الوییز ان را تعبیه کند که خیلی عالی میشود