آنتن مرکزی هاتف

راهنمای خرید آنتن مرکزی هاتف

تلویزیون هتلی شرکت هاتف الکترونیک ، سیستمی است که در هتل‌ها، میهمان‌سراها و مراکز اقامتی برای اطلاع‌رسانی، ایجاد سرگرمی و سرویس‌دهی به مراجعین و میهمانان این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به نیاز آن مرکز با استفاده از ترکیب سیستم‌های آنتن مرکزی، دیجیتال ساینج، سیستم تلویزیونی تحت شبکه (IPTV) و تجهیزات حرفه‌ای تصویری هتلی و بیمارستانی (Headend) انجام می‌پذیرد.

در این بین آی پی تی وی قادر است تا در بستر شبکه، محتوای تلویزیونی، فیلم‌های درخواستی موجود در بانک اطلاعاتی (VOD) خود را نمایش داده و با اتصال به سیستم مدیریت هتل (PMS) و دریافت سرویس‌های ارائه‌شده، خدماتی مانند سرویس اتاق، درخواست برای اتمام اقامت (Checkout) و… را به سیستم هتل‌داری ارسال کرده و در کیفیت سرویس و وقت میهمان صرفه‌جویی نماید.

تلویزیون هتلی در جذب توریست‌های خارجی و داخلی تاثیر بسیار زیادی داشته و با ترکیب با سیستم دیجیتال ساینیج می‌توان در لابی هتل، سالن جلسات و… برای اطلاع‌رسانی و اسپانسرینگ نیز از آن‌ها استفاده نمود.

هاتف الکترونیک با تکیه بر تجربه حاصل از یک دهه فعالیت در زمینه سیستم‌های تصویر به صورت حرفه‌ای برای هتل‌ها، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی و با ارائه سیستم آنتن مرکزی که یکی از اساسی‌ترین اقلام مورد نیاز برای هتل، بیمارستان، ساختمان‌های اداری و آپارتمان‌های بزرگ و کوچک می‌باشد، باعث شده تا تصاویر مورد نیاز با کیفیت بسیار بالا و کمترین خرابی به خروجی‌های مدنظر رسیده و از شلوغی روی پشت بام و سیم‌کشی‌های اضافه جلوگیری می‌کند. شرکت هاتف در کنار سیستم آنتن مرکزی برای مراکز اداری، هتل‌ها و بیمارستان‌ها می‌تواند سیستم دیجیتال ساینیج، تلویزیون هتلی، تلویزیون بیمارستانی و… نیز ارائه نماید که در جهت تجهیز این مراکز به سیستم تلویزیونی و سیستم اطلاع‌رسانی و تبلیغات و اسپانسرینگ کاربرد بسیار زیادی دارند.

هاتف الکترونیک هوشمند نماینده رسمی شرکت‌های FTE اسپانیا، Johansson بلژیک، Exterity انگلیس و Brightsign آمریکا در ایران می‌باشد که توانسته با ارائه جدیدترین راهکارهای مبنی بر استاندارد روز سیستم‌های مدرن تلویزیونی، اعتماد بسیاری از مشتریان و همکاران گرامی را به خود جلب نماید.

هدف ما در هاتف ارائه سیستم‌های تخصصی و کارشناسی شده بر اساس نیاز هر پروژه در زمینه آنتن مرکزی، دیجیتال ساینیج و تلویزیون آی پی (IPTV) با استفاده از سری محصولات یکپارچه (آنتن UHF، آنتن VHF، کابل کواکسیال، تقویت‌کننده آنتن مرکزی، مدولاتور آنتن مرکزی، اسپلیتر، تپ آف و کانکتور F و…) و ارائه خدماتی مانند تلویزیون بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستانی و تلویزیون هتلی برای هتل‌ها و مراکز اقامتی و ارائه سیستم تلویزیون آی پی (IPTV) برای این مراکز جهت استفاده از بستر شبکه برای تلویزیون، تلفن و… می‌باشد.

در این راستا ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تجهیز سیستم‌های تلویزیونی و امکان استفاده بهتر از جلوه‌های بصری در جامعه با ارائه سیستم های یکپارچه تصویری و با کیفیت و مورد نیاز کارفرمایان و مشتریان عزیز که در نهایت منجر به جلب رضایت و ایجاد آرامش و لذت بصری برای مشتریان و همکاران عزیز است راه‌گشای کار خواهد بود.

امید است با حسن اعتماد شما شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه و در نهایت شاهد بهبود سیستم‌های ارتباط تلویزیونی در کشور باشیم.

آنتن مرکزی هاتف

آدرس سایت هاتف : Www.hutef.ir

نمونه کارهای انجام شده بر روی اینستاگرام

آدرس شرکت : اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت

کوچه شهید معینی، ساختمان صدرا، واحد 6

تلفن: 32656367-031

فکس: 32654381-031

ایمیل: Info@hutef.ir

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه تبلیغ پدر مادر داری ولی

  2. چ باحال خوشمان امد

  3. ب چ کاری میاد حالا