عکس های هواوی پی 30

عکس های هواوی پی 30 طراحی پرچمدار چینی‌ها را به تصویر می‌کشد

ویدیوی 360 درجه و عکس های هواوی پی 30 (Huawei P30) در آستانه معرفی این تلفن هوشمند، منتشر شدند. این تصاویر، جای هیچ ابهامی را در مورد گوشی پرچمدار پی ۳۰ باقی نمی‌گذارند.

بعد از عرضه موفق گوشی های خانواده Mate 20، حالا هواوی در حال توسعه نسل جدید پرچمداران خود بوده و به رسم همیشه، به زودی محصولات سری P30 را در چندین نسخه مختلف معرفی خواهد کرد. پی 30 و پی 30 پرو نام پرچمداران این خانواده هستند که از تراشه کایرین 980 قدرت خواهند گرفت. در همین حال، “OnLeaks” با انتشار رندرهای سه‌بعدی گوشی P30، طراحی این تلفن هوشمند و ویژگی‌های آن را فاش کرده است.

موبایل جدید هواوی با ابعاد 149.1 در 71.4 در 7.5 میلی‌متر، به صفحه نمایشی کم‌حاشیه و کشیده مجهز شده و همانند میت 20، در بخش بالایی میزبان ناچ قطره آب است. این افشاگر به دقت دوربین جلویی اشاره‌ای نداشته است؛ ولی حدس می‌زنیم سازندگان از دوربینی 25 مگاپیکسلی استفاده کنند. به علاوه، احتمالا دستگاه به نمایشگری با اندازه تقریبا 6 اینچ مجهز خواهد شد.

در بخش پشتی خبری از اسکنر اثر انگشت نیست و این یعنی کاربران باید خود را برای تعبیه این حسگر در زیر صفحه نمایش آماده کنند. مورد جالب دیگر، سیستم دوربین سه گانه است. پیش‌تر هواوی P20 Pro به عنوان اولین موبایل دنیا با دوربین سه گانه روانه بازار شده بود؛ اما طراحی هواوی P30 با این اسمارت فون کمی متفاوت بوده و مثل گلکسی A7، سنسورهای دوربین پشت سر یکدیگر و بر روی یک ماژول قرار گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد فلاش LED از نوع دوگانه باشد.

متاسفانه ما اطلاعات چندانی در مورد زمان معرفی این گوشی هوشمند یا قیمت آن نداریم. با این حال، گفته می‌شود گوشی هواوی پی 30 با 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور 38 مگاپیکسلی جدید سونی با توانایی زوم پنج مرحله‌ای اپتیکال، اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 به دست کاربران می‌رسد. در ادامه می‌توانید عکس های هواوی پی 30 را تماشا کنید.

عکس های هواوی پی 30

ویدیوی 360 درجه هواوی پی 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه