موبایل انعطاف پذیر ال جی

طراحی احتمالی موبایل انعطاف پذیر ال جی در چند رندر نشان داده شد

موبایل انعطاف پذیر ال جی احتمالا با نمایشگری که به طرف بیرون خم می‌شود، تولید خواهد شد. این طراحی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از دستگاه به عنوان یک گوشی یا تبلت منعطف استفاده کنند.

اکتبر سال گذشته، ال جی توسعه یک دستگاه منعطف را تایید کرد. شایعات اولیه از معرفی این محصول جدید در نمایشگاه CES 2019 خبر می‌دادند، ولی ایوان بلس این موضوع را رد کرد. حالا گفته می‌شود موبایل انعطاف پذیر ال جی در ربع سوم سال جاری میلادی پیش روی همگان قرار می‌گیرد. در همین حال، یکی از پتنت‌های جدید LG اطلاعات جالبی را در مورد طراحی و ویژگی‌های این تلفن هوشمند در اختیار ما قرار می‌دهد.

این پتنت که در تاریخ 27 دسامبر 2018 منتشر شده است، دستگاهی را توصیف می‌کند که شامل یک نمایشگر منعطف در بخش بیرونی می‌شود. این نخستین باری است که کره‌ای‌ها چنین طرحی را ثبت می‌کنند زیرا در پتنت‌های قبلی، بعد از خم شدن نمایشگر به طرف داخل، دیگر امکان استفاده از آن وجود نداشت. حاشیه‌های نمایشگر در بخش‌های بالایی و پایینی ضخیم بوده و فقط حاشیه بخش چپی نسبتا کمتر از دیگر قسمت‌های صفحه است. از آنجایی که ما با یک پنل انعطاف پذیر روبه‌رو هستیم، طبیعتا بخش راستی صفحه بعد از تا شدن، فاقد حاشیه خواهد بود.

موبایل انعطاف پذیر ال جی

اگر کاربران بخواهند از دستگاه در حالت تبلتی استفاده کنند، کافی‌ست بخش پشتی را به سمت راست بکشند. اما موضوعی که توجه ما را به خود جلب کرده، مکانیسم لولای منحصربه‌فرد تعبیه‌شده بین دو بخش نمایشگر است. این لولا از سمت چپ دستگاه آغاز شده و یک اینچ یا بیشتر را به پهنای صفحه نمایش اضافه می‌کند. همان‌طور که حدس می‌زنید، رابط کاربری به صورت خودکار با فرمت‌های مختلف دستگاه سازگار خواهد شد. همچنین اگر در حالت تبلت با این گجت کار کنید، بخش اضافی مرکزی در نمایشگر، اپلیکیشن هایی را نشان خواهد داد که بیشتر استفاده کرده‌اید.

امکان ثبت عکس‌های 3D با موبایل انعطاف پذیر ال جی

در کنار موارد بالا، پتنت ال جی برخی طرح‌های مخصوص را هم برای دوربین توصیف می‌کند. در اولین طرح از یک شکلی ماتریس‌مانند استفاده شده است که به شما اجازه می‌دهد چندین عکس را از زوایای مختلف بگیرید؛ در حالی که در شکل دوم، دوربین‌ها قادر به تولید تصاویر سه‌بعدی هستند.

موبایل انعطاف پذیر ال جی

در حال حاضر، هیچ چیزی قطعی نیست و فقط زمان مشخص می‌کند که موبایل انعطاف پذیر ال جی با این طراحی به فروش می‌رسد یا نه. گفتنی‌ست که هیچ تضمینی وجود ندارد که کمپانی، روزی چنین دستگاهی ر ا تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه ماه پیش که یه طرح دیگه داده بود