لنوو و معرفي نوت بوک هاي لمسي ويندوز 8 جديد از خانواده IdeaPad

شرکت لنوو چندین دستگاه نوت بوک لمسی جدید معرفی نمود. این ۵ مدل IdeaPad لنوو با نام های S400 Touch, S500 Touch, S210 Touch, U330 Touch و U430 Touch شناخته می شوند و همگی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت و صفحه نمایشی لمسی هستند.

در سری S، لنوو سه دستگاه IdeaPad S400 Touch, S500 Touchو S210 Touch را معرفی کرده که از لحاظ فیزیکی قدرتمندتر از سری U می باشند. ضخامت آنها از ۰.۸ اینچ و وزن آنها از ۱.۳۶ کیلوگرم شروع می شود و بدنه همگی آنها فلزی است.

IdeaPad S400 Touch و S500 Touch هر دو دارای نسل سوم پردازنده های Intel Core i5 و S210 دارای نسل سوم پروسسور Intel Core i3 می باشد. S210 Touch دارای کوچکترین صفحه نمایش می باشد. صفحه نمایش آن ۱۱.۶ اینچ است، در حالیکه S400 Touch دارای صفحه نمایشی ۱۴ اینچی و S500 Touch صفحه نمایشی ۱۵.۶ اینچی دارد. هر سه دستگاه دارای صفحه نمایشی واید HD و Dolby Advanced Audio v2 هستند.

IdeaPad S210 Touch از قیمت ۴۲۹ دلار آغاز می شود در حالیکه S400 Touch و S500 Touch از قیمت ۴۴۹ و ۵۷۹ دلار آغاز خواهد شد. هر سه مدل در تابستان در دسترس قرار می گیرند.

{photo}92/04/01/lenovo-ideapad{/photo}

اما در سری U، لنوو دو دستگاه با نام های IdeaPad U330 Touch و U430 Touch معرفی نموده که هر دو باریک تر و جمع و جورتر از سری  اس می باشند. قیمت این سری به ترتیب از ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار آغاز می شود. این محصولات نیز در تابستان عرضه می شوند.

ضخامت این دستگاهها از ۰.۷۷ اینچ آغاز می شود، پس هر دو دستگاه را می بایست الترابوک نامید. تراک پدهای مولتی تاچ، کنترل صوتی، کنترل حرکتی، پروسسورهای Intel Core i7، گرافیک NVIDIA GeForce، هارد درایو ۱ ترابایت به همراه ۱۶ گیگابایت SSD، هارد ۵۰۰ گیگابایتی همراه ۱۶ گیگابایت NAND flash یا ۲۵۶ گیگابایت SSD از جمله مشخصات این محصولات است.

U330 Touch دارای صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی و فول اچ دی و U430 Touch دارای صفحه نمایشی ۱۴ اینچی اچ دی و فول اچ دی است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*