گوشی Sony Xperia XZ4

گوشی Sony Xperia XZ4 با نمایشگر بلند 21:9 ساخته می‌شود + ویدیو

جدیدترین تصاویر منتشرشده از گوشی Sony Xperia XZ4 ، از وجود صفحه نمایشی بلند با نسبت 21:9 خبر می‌دهند. به علاوه، حالا یک ویدیو در اختیار ما قرار گرفته است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک فیلم سینمایی را چنین نمایشگر بزرگی تماشا کرد.

سونی در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدید موبایل های خود بوده و قصد دارد گوشی Sony Xperia XZ4 را به عنوان اولین پرچمدار تازه‌نفس خود در سال 2019 به بازار عرضه کند. این روزها شایعات بسیاری در مورد این تلفن هوشمند منتشر می‌شود و ما می‌دانیم ژاپنی‌ها می‌خواهند از صفحه نمایشی بلند و کشیده در محصول جدید خود استفاده کنند. در نخستین سری از رندرها، افشاگران دستگاهی با پنل 6.5 اینچی و عرض گوشی اکسپریا XZ3 را پیش روی ما قرار دادند. که ارتفاع آن به 166.5 میلی‌متر می‌رسید؛ چیزی بلندتر از بسیاری از استانداردها و گوشی های هوشمند امروزی. این اطلاعات با انتشار تصاویر از قاب محافظ اکسپریا ایکس زد 4 و سپس مشخصات فنی آن کامل‌تر شد؛ حالا نیز Ice universe چند عکس جدید از محافظ صفحه این اسمارت فون را منتشر و توجه همگان را به خود جلب کرده است.

مطابق با اطلاعات منتشرشده، ارتفاع فضای نمایشگر به 15.2 سانتی‌متر می‌رسد که این میزان تقریبا با آیفون 10 اس مکس برابر است. اگر مشغول گمانه‌زنی در مورد دو محافظ صفحه دیگر هستید، باید بگوییم که این محافظ‌ها احتمالا به گلکسی S10 و +S10 تعلق دارند.

بخش دوم اطلاعات، تفاوت بسیاری با قبل دارد و این افشاگر، ویدیویی از پخش محتوا با نسبت صفحه 21:9 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. حدس ما این است که Ice universe با مدل‌سازی گوشی Sony Xperia XZ4 تلاش کرده اندازه صفحه را به تصویر بکشد. محتوای در حال پخش، بخشی از فیلم “Thor Ragnarok” است که بعد از بررسی نسخه اصلی آن متوجه هیچ‌گونه برش یا تغییر در اندازه فیلم نشدیم. با این تفاسیر می‌توان گفت پرچمدار آینده سونی واقعا با صفحه نمایش بلند 21:9 ساخته می‌شود. در این صورت، این گوشی کاملا برای تماشای فیلم‌ها مناسب خواهد بود. البته، صادقانه باید بگوییم که نمی‌دانیم از چنین صفحه نمایش بزرگی به چه منظور می‌توان استفاده کرد.

مشخصات فنی گوشی Sony Xperia XZ4

در مورد سایر مشخصات فنی، مناسفانه اطلاعات چندانی در دست نیست. با این وجود، احتمالا سونی از چیپست اسنپدراگون 855 در کنار 6 گیگابایت رم و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. سنسور اثر انگشت روی بخش کناری تعبیه می‌شود و دوربین اصلی نیز با سنسوری 1/2.3 اینچی و لرزشگیر اپتیکال همراه خواهد شد. بخش جلویی احتمالا یک سنسور دوربین با لنزی عریض را میزبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصه‌های گزارش‌شده نیز می‌توان به باتری 3 هزار و 900 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

سونی همواره حضوری پررنگ در نمایشگاه‌های CES دارد؛ ولی گوشی جدید آنها ممکن است در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی شود.

گوشی Sony Xperia XZ4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مشکل بزرگ سونی اینه که هر سال فقط فکر و ذکرشو میزاره روی یه قسمت گوشی،اگه رو همه قسمتا میزاشت شاید الان وضیعت بهتری داشت
    گوشی های الان سونی مثل پلی3 شده که سونی فکرشو فقط گذاشته بود روی کیفیت بلوری که ضررشم را خورد

  2. مشکل بزرگ سونی اینه که هر سال فقط فکر و ذکرشو میزاره روی یه قسمت گوشی،اگه رو همه قسمتا میزاشت شاید الان وضیعت بهتری داشت
    گوشی های الان قونی مثل پلی3 شده که سونی فکرشو فقط گذاشته بود روی کیفیت بلوری که ضررشم را خورد

    • داداش میشه بگی چه ضربه ای خورد؟؟؟بگذریم ولی الان تو این ویدیو سونی خیلی پیشرفت کرده و طراحیش تقریبا بی نقصه

      • ضربه این بود که کمتر از ایکس باکس فروخت
        و درسته سونی طراحی بی نقص کرده ولی قبول وقتی معرفی میشه یه جا دیگه ش لنگ میزنه