تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ

تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ از اپل آیتونز و ایرپلی 2 پشتیبانی می‌کنند

تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ به زودی و برای اولین بار از سرویس های اپل آیتونز (iTunes) و ایرپلی 2 (AirPlay 2) پشتیبانی می‌کنند. این سرویس‌ها قبلا فقط در اپل تی وی در دسترس بودند.

تا به امروز، برای استفاده از سرویس های اپل روی تلویزیون خود مجبور بودید تلویزیون اپل (Apple TV) را بخرید و امکان استفاده از این خدمات در تلویزیون‌های دیگر وجود نداشت. اما حالا اعلام شده که تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ و همچنین مدل‌های به‌روز شده 2018 از سرویس‌های آیتونز موویز (iTunes Movies)، آیتونز تی وی (iTunes TV) و همچنین ایرپلی 2 (AirPlay 2) پشتیبانی می‌کنند.

به این ترتیب شما می‌توانید فیلم‌ها را از آیتونز بخرید یا اجاره کنید و آن‌ها را با کیفیت 4K HDR در تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ ببینید و دیگر نیازی به خرید سخت افزار اضافی اپل نخواهید داشت. برنامه iTunes به خوبی در اکوسیستم سامسونگ اجرا خواهد شد و از راهنمای جهانی، ویژگی‌های جستجو و آخرین نسخه بیکسبی پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که گفته شد در جدیدترین تلویزیون های هوشمند سامسونگ از ایرپلی 2 نیز پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید فایل‌های صوتی، عکس‌ها و ویدیوهایتان را در تلویزیون پخش کنید. قابلیت AirPlay فناوری مخصوص اپل است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها و آهنگ‌های خود را از روی آیفون یا آیپدتان در تلویزیون اجرا کنید.

این ویژگی‌ها از اوایل بهار سال 2019 در دسترس خواهد بود. البته هنوز سامسونگ زمان دقیقی برای به‌روزرسانی فریمور مدل‌های سال قبل اعلام نکرده، اما مسلم است که این دو ویژگی به طور گسترده در تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد. آیتونز در تلویزیون‌های موجود در بیش از 100 کشور عرضه می‌شود و ویژگی ایرپلی 2 نیز در 190 کشور در دسترس است.

درآمدزایی اپل از تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ

این می‌تواند یک حرکت بزرگ برای کمپانی اپل باشد. اپل این حرکت را با ارائه اپل موزیک در دیوایس‌های الکسا آغاز کرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها در این روزها توجه ویژه‌ای به سرویس‌ها برای کسب درآمد دارند و ارائه سرویس آیتونز در یکی از محبوب ترین برندهای تلویزیون هوشمند یعنی سامسونگ می‌تواند آن‌ها را به هدف خود برساند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اپل در حال آماده‌سازی یک سرویس جدید استریم ویدیو با محتوای اورجینال است. اگر این سرویس اپل می‌خواهد با نت فلیکس و آمازون رقابت کند باید مانند رقبای خود در مکان‌ها و دیوایس‌های مختلفی در دسترس قرار بگیرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه