ساعت هوشمند PowerWatch 2 ماتریکس

ساعت هوشمند PowerWatch 2 ماتریکس بدون باتری و مجهز به یک سلول خورشیدی معرفی شد

ساعت هوشمند PowerWatch 2 در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. این ساعت هوشمند بدون باتری٬ از حرارت روی مچ کاربر و یا تابش خورشید٬ انرژی خواهد گرفت.

شرکت ماتریکس٬ در حالی از سومین ساعت هوشمند بدون باتری خود رونمایی می‌کند که این قضیه از دید بسیاری از سازندگان دور مانده است. دو مدل نخست ساخت این شرکت از ترموکوپل (جفت حرارتی) قدرت می‌گرفتند٬ اما این مدل جدید دو راه متفاوت را برای دریافت انرژی٬ ارائه می‌کند. یکی از روش‌ها٬ شارژ شدن ساعت هوشمند PowerWatch 2 از طریق حرارت مچ دست شما است و دیگری می‌تواند تابش خورشید باشد.

عملکرد ساعت هوشمند PowerWatch 2

اضافه کردن یک سلول خورشیدی در زیر صفحه٬ به پاور واچ 2 شرکت ماتریکس قدرت کافی را می‌بخشد تا بتواند قابلیت‌هایی که کاربران از یک ساعت هوشمند انتظار دارند را به آن‌ها هدیه کند. این قابلیت‌ها می‌توانند شامل نمایشگر ضربان قلب داخلی٬ یک نمایشگر تمام رنگی و شگفت‌انگیزتر از تمام این‌ها٬ GPS داخلی شود. سلول انرژی این ساعت٬ نظیر تمام دیگر ساعت‌های هم رده‌ی خود٬ در زیر کریستال و روی فیس آن قرار گرفته است٬‌ پس بهتر است ساعت هوشمند PowerWatch 2 را از زیر آستین لباستان بیرون بیاورید تا انرژی کسب کند.

نرموکوپل‌ها و سلول‌های خورشیدی بخش‌های قدیمی فناوری هستند که دهه‌ها است٬ برای دیوایس‌های فاقد باتری مورد استفاده قرار می‌یرند. ترموکوپل‌ها برای تولید انرژی٬ به تفاوت حرارت بین م دست شما و قاب متکی هستند. این قدرت برای کار کردن ساعت مچی عجیب و غریب شرکت ماتریکس کافی است و بنابر تلاش‌های این شرکت٬ باید آن‌ها را به خاطر دستیابی به چنین فناوری تحسین کنیم.

ما مشتاقیم ببینیم این ساعت هوشمند در عمل چگونه می‌تواند از پس نیازهای ردیاب ضربان قلب اپتیکال و GPS به انرژی برآید. آیا هر دو این قابلیت‌ها به صورت مستقیم در کنار یکدیگر قابل استفاده خواهند بود یا محدودیت‌هایی سد راه کاربران می‌شود؟ اگر همه چیز درست پیش برود٬ ماتریکس با عرضه این ساعت 200 دلاری٬ دست به اقدام بزرگی در جهت پیشرفت ساعت های هوشمند زده است.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*