هدفون گیمینگ Mobius

هدفون گیمینگ Mobius با قابلیت شناسایی حرکات سر به‌روز می‌شود

کمپانی نام‌آشنای “Audeze” با حضور در نمایشگاه CES 2019، قابلیت پیشرفته ژست‌های مبتنی بر حرکات سر را برای هدفون گیمینگ Mobius معرفی کرد. کاربران همچنین می‌توانند این هدفون را در یک رنگ جدید خریداری کنند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر اول شخص هستید، Audeze یک ویژگی خلاقانه دارد که احتمالا برای شما جذاب خواهد بود. هدفون Mobius این شرکت که سال گذشته با توانایی ردیابی دقیق سر روانه بازار شده بودند، حالا از قابلیتی به نام “Head Gesture Keybinds” هم پشتیبانی می‌کند. درست همانند زمانی که دکمه‌های مختلف را برای انجام کارهای میانبر تنظیم می‌کنید، کاربران به واسطه این قابلیت جدید می‌توانند دستورات مختلف را تنها با حرکت دادن سر خود انجام دهند. اگر از همین حالا شیفته این فناوری شده‌اید و صاحب یکی از هدفون های مخصوص بازی Mobuis هستید، باید بگوییم که Audeze در حال آزمایش “Head Gesture Keybinds” بوده و قصد دارد از اوایل سال 2019، این ویژگی را در قالب یک آپدیت نرم افزاری در اختیار کاربران قرار دهند.

هدفون گیمینگ Mobius که می‌توان آنها را از جمله منحصربه‌فردترین محصولات سال 2018 در نظر گرفت، از تکنولوژی ردیابی سر Waves Nx برای ساخت یک فضای صدای سه‌بعدی استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد این فضا به جای آنکه با حرکات کاربر به اطراف حرکت کند، در جای خود ثابت باشد. این یعنی در یک فیلم یا موسیقی، هنگامی که صدا در جهتی به سمت شما می‌آید که آن را به عنوان جلوی خود تنظیم کرده‌اید، حتی با تغییر جهت خود نیز مرکز صدا در فضای خود ثابت باقی می‌ماند. به بیان دیگر، اگر به سمت راست بچرخید، صدای بیشتری را در گوشی سمت چپی در مقایسه با گوشی سمت راستی خواهید شنید. فناوری ردیابی سر شاید چندان در بازی‌ها جلوه نکند، اما قابلیت‌های موقعیتی دقیق این هدفون ها می‌توانند به تعیین منبع صداهای شلیک گلوله یا صدای پای کسی که در نزدیکی شما قرار دارد، کمک بسزایی کند. شاید برای درک بهتر بتوان بازی‌های چندنفره آنلاین شوتر را مثال زد.

هدفون گیمینگ Mobius

قیمت هدفون گیمینگ Mobius

Audeze همچنین رنگ جدید “Team Carbon” را هم برای Mobius معرفی کرده است که البته به صورت انحصاری از طریق آمازون به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این هدفون‌ها را در رنگ‌های قدیمی‌تر مسی (Team Copper) و آبی (Team Blue) نیز خریداری کنند. هر سه مدل این هدفون‌ها 399 دلار قیمت دارند و فروش “Team Carbon Audeze Mobius” نیز از 10 ژانویه (20 دی) از طریق آمازون آغاز خواهد شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :