سیستم های دوش Moen

سیستم های دوش Moen با گوگل اسیستنت هوشمندتر از قبل می‌شوند

سیستم های دوش Moen قرار است با دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت ادغام شوند. مدیران همچنین با حضور در نمایشگاه CES 2019، برخی قابلیت‌های جدید و جذاب را برای این دوش های هوشمند معرفی کردند.

Moen قصد دارد دوش‌های خود را هوشمندتر از همیشه کند. سال گذشته، مدیران از اضافه شدن پشتیبانی از دستیارهای دیجیتالی الکسا و سیری به دوش های هوشمند سری U خبر دادند. حالا نیز شرکت همین رویه را در پیش گرفته و قصد دارد پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل را هم به محصولات خود اضافه کند. علاوه بر این، حالا عملکرد Alexa نسبت به گذشته ارتقا یافته و دیگر همانند یک مهارت ساده سوم شخص در خدمت کاربران نیست؛ در عوض، کاربران می‌توانند از دستیاری پیشرفته که به صورت کامل با سیستم های دوش Moen ادغام شده است، استفاده کنند.

امکان ادغام سیستم های دوش Moen با روتین‌های روزانه الکسا

به عنوان مثال، به جای اینکه به دستیار صوتی بگویید «الکسا، به Moen بگو که دوش را باز کند»، می‌توانید بگویید «الکسا، دوش را باز کن.» البته، طبیعتا این دستورات باید به زبان انگلیسی باشد. از همین دستورها برای سایر دستیارها نیز می‌توان استفاده کرد؛ برای این کار کافی‌ست به جای الکسا، از نام‌های «گوگل» یا «سیری» استفاده کنید. این قابلیت می‌تواند کار کردن با دوش های هوشمند Moen را ساده‌تر از همیشه کند. مورد جالب دیگر، امکان ادغام این سیستم‌ها با روتین‌های همیشگی است. در این صورت، زمانی که از الکسا می‌خواهید که روتین مربوط به صبح را اجرا کند، باز شدن خودکار دوش آب هم می‌تواند بخشی از عادت‌های شما باشد.

مثل قبل، کاربران می‌توانند سیستم دوش U را از روش‌های مختلفی مثل صفحه لمسی، اپلیکیشن اختصاصی و دستور صوتی باز کنند. امکان تنظیم دمای آب، امکان انتخاب پروفایل‌های از پیش تعیین‌شده برای دوش صبح‌گاهی یا بعد از ورزش یا بسته نگه داشتن آب تا زمانی که وارد وان شوید، از دیگر قابلیت‌های کاربردی این سیستم جذاب است.

سیستم U by Moen در دو رنگ قهوه (terra beige) و مشکی مات (matte black) به فروش می‌رسد. هم‌اکنون استفاده از دستیار صوتی الکسا امکان‌پذیر است و پشتیبانی از گوگل و سیری نیز تا پایان سال به سیستم های دوش Moen اضافه خواهد شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :