ایسوس Zephyrus S

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S با صفحه نمایش 17 اینچی معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S مدل GX701 با صفحه نمایش 17 اینچی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. این مدل به عنوان باریک ترین لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی شناخته می‌شود.

خط تولید لپ تاپ گیمینگ Zephyrus ایسوس بزرگ‌تر از قبل می‌شود. امروز شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2019 نسخه 17 اینچی لپ تاپ باریک Zephyrus S را با نام GX701 معرفی کرد. این لپ تاپ شباهت زیادی به نسخه 15 اینچی Zephyrus S دارد که در پاییز رونمایی شده بود، اما صفحه نمایش بزرگ‌تر آن باعث جذابیت بیشترش شده است.

نسخه 17 اینچی لپ تاپ ایسوس Zephyrus S اولین نوت بوک این کمپانی است که از گرافیک انویدیا سری RTX 20 استفاده می‌کند و توانایی پشتیبانی از کارت گرافیک RTX 2080 را نیز دارد. این مدل کمی از مدل 15 اینچی ضخیم‌تر شده، اما با ضخامت 18.7 میلی‌متر هنوز هم باریک ترین لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی است.

ایسوس Zephyrus S

مشخصات ایسوس Zephyrus S مدل GX701

ایسوس Zephyrus S مدل GX701 از پردازنده اینتل Core i7-8750H برخوردار است و می‌تواند تا 24 گیگابایت رم را در خود جای دهد. همانند ROG Mothership، صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ با وضوح 1080p، نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز، زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه و همچنین فناوری NVIDIA G-SYNC می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازی کردن باشد. البته این تعداد پیکسل برای چنین صفحه نمایشی می‌تواند کم باشد، اما انتظار می‌رود مدل‌های 1440P و 4K نیز در آینده عرضه شوند. با وجود این، صفحه نمایش ایسوس Zephyrus S مدل GX701 برای گیمرهایی که می‌خواهند تجربه یک بازی روان با نرخ فریم بالا را داشته باشند، بسیار مناسب است.

GX701 حاشیه‌های بسیار کمی در کناره‌های نمایشگر دارد و ابعاد آن به‌گونه‌ای است که حتی می‌توانید این لپ تاپ 17 اینچی را در کیف‌های مخصوص نوت بوک‌های 15 اینچی قرار بدهید. لپ تاپ گیمینگ و جدید ایسوس Zephyrus S مانند Zephyrus M که در سال گذشته عرضه شد، کیبورد را به پایین بدنه آورده و ترک پد نیز در سمت راست پایین بدنه قرار گرفته است.

ایسوس Zephyrus S

شما می‌توانید لپ تاپ ایسوس Zephyrus S مدل GX701 را در زمانی که مشغول بازی نیستید، با استفاده از پورت USB-C شارژ کنید. این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود یک آداپتور بزرگ 230 واتی را همه جا با خود حمل کنید. ایسوس یک آداپتور برق یو اس بی C را به صورت سفارشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد یا شما قادر خواهید بود از آداپتورهای USB-C مشابه از هر برند دیگری برای شارژ کردن لپ تاپ خود استفاده کنید.

ایسوس Zephyrus S

در مجموع لپ تاپ ایسوس Zephyrus S GX701 می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب و کامل برای افرادی باشد که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ باریک با صفحه نمایش بزرگتر از 15 اینچی هستند. ایسوس ادعا می‌کند که بازار لپ تاپ های 17 اینچی به سرعت در حال رشد است و به همین دلیل آن‌ها تلاش می‌کنند مدل‌های 17 اینچی را با قابلیت حمل آسان‌تر (ابعاد کوچک‌تر و وزن کمتر) تولید و عرضه کنند.

لپ تاپ GX701 حدود 2.72 کیلوگرم وزن دارد. تاکنون شرکت ایسوس در خصوص قیمت این لپ تاپ جدید صحبت نکرده، اما انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال 2019 شاهد عرضه آن به بازارهای جهانی باشیم.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :