اجاق گاز GoSun Fusion

اجاق گاز GoSun Fusion با منبع انرژی خورشیدی در CES 2019 معرفی شد

اجاق گاز GoSun Fusion با قابلیت‌های جذاب و انرژی خورشیدی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. در این بخش قصد داریم اجاق گاز قابل حمل GoSun Fusion را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از دلایلی که افراد زیادی به نمایشگاه CES علاقه نشان می‌دهند، ابزارهای جذابی بوده که معرفی می‌شوند. در رابطه با گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ صحبت نمی‌کنیم، بلکه موضوع معرفی اجاق گاز خورشیدی و قابل حمل است.

اجاق گاز GoSun Fusion دارای سیستم گرمایش مجزا بوده که می‌تواند تا 550 درجه فارنهایت گرم شود و یک وعده غذایی را در 20 دقیقه با انرژی دریافت‌شده از نور آفتاب فراهم کند. این شرکت اظهار داشته است که اجاق گاز خورشیدی پنج برابر از کوره سنتی کارآمدتر بوده و می‌تواند غذا را با انرژی مشابه یک لامپ روشن آماده کند.

به لطف طراحی منحصر به فرد این اجاق گاز که از یک لوله خلاء برای نگه داشتن مواد استفاده می‌کند، فیوژن همچنین به شما توانایی درست کردن غذاهایی را خواهد داد که معمولا نمی‌توان در محیط خارج از منزل درست کرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید نان بپزید یا گرم کنید و حتی میزان اندکی غذاهای سرخ کردنی درست کنید، همچنین توانایی اتصال دستگاه به پاور بانک جهت شارژ گوشی هوشمند یا پنل خورشیدی انعطاف‌پذیر 20 وات را دارید، اما هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه فروخته می‌شوند.

اجاق گاز GoSun Fusion

اگر شما یک خنک‌کننده خورشیدی در کنار اجاق گاز بخواهید، این شرکت برای شما تهیه خواهد کرد. در حالی که انتقال اجاق گاز GoSun Fusion و خنک‌کننده در ماه آوریل برای پشتیبانی فرستاده می‌شود، برنامه آن است که هر دو دستگاه در تابستان 2019 میلادی در دسترس عموم قرار گیرند.

هم اکنون می‌توانید اجاق گاز GoSun Fusion را با قیمت 400 دلار و در کنار خنک‌کننده با قیمت 600 دلار خریداری کنید.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ب حق چیزای نشنیده

  2. باید یه فکری برای سایزش هم کنن …هرچی کوچیکتر قابل حمل تر و بهتر

  3. تو خوکه خورشید از کجا بیاریم

  4. این خیلی بدرد بخوره