لپ تاپ های VivoBook ایسوس

تنوع در میان لپ تاپ های VivoBook ایسوس افزایش یافت

هرچند که لپ تاپ های VivoBook ایسوس زرق و برق چندانی ندارند، اما در عوض دارای قیمت مناسبی هستند. کمپانی تایوانی با معرفی محصولات متنوع و جدید، حضور فعالانه‌ای در نمایشگاه CES 2019 داشت و سری ویووبوک نیز از این به‌روزرسانی‌ها بی‌نصیب نماندند.

از  لپ تاپ های VivoBook ایسوس در نمایشگاه امسال، باید به مدل‌های جدید 14 و 15.6 اینچی اشاره کنیم که به لطف نمایشگر NanoEdge خود، دارای نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصدی هستند و فضای دید بیشتری در قیاس با نسخه‌های پیشین دارند. یک ویووبوک 17.3 اینچی هم در CES رخ نشان داده است که نسبت نمایشگر به بدنه آن، به 85 درصد می‌رسد. تمامی آن‌ها از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX130 قدرت می‌گیرند.

همانند بسیاری از محصولات دیگر کمپانی، این لپ تاپ های VivoBook ایسوس نیز دارای لولای ErgoLift هستند و هنگام تایپ، کار با کیبورد کامپیوترهای دسکتاپ را برای کاربر تداعی می‌کنند. اما ظرافت‌های دیگری نیز در این دستگاه‌های جدید به چشم می‌خورد.

به عنوان مثال VivoBook 14 یک صفحه کلید عددی اختصاصی دارد که در مواقع عدم استفاده، قابل تبدیل به تاچ‌پد دقیق (precision touchpad) برای پشتیبانی از ژست‌های حرکتی ویندوز است. همچنین می‌توانید آن را با استفاده از اثر انگشت خود، شخصی سازی کرده و از طریق Windows Hello تنها با یک لمس لاگین کنید. تنوع پورت نیز در دستگاه رعایت شده است و امکان استفاده از درگاه USB تایپ C، درگاه USB 3.1 نسل اول تایپ A، درگاه USB 2.0، درگاه HDMI و کارت‌خوان microSD برای اتصال سخت افزارهای مورد نظر وجود دارد.

تازه‌ترین لپ تاپ های VivoBook ایسوس

اما ایسوس یک کروم بوک جدید را نیز با نام Flip C434 معرفی کرده است. همانند کروم‌بوک‌های قبلی کمپانی، این یکی هم به لولای 360 درجه تجهیز شده و می‌توانید با چرخاندنش، از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید.

وزن دستگاه در حدود 1.45 کیلوگرم و ضخامتش، 15.7 میلی‌متر است. مشخصات سخت افزاری این کروم بوک 14 اینچی، شامل پردازنده Core i7-8500Y اینتل، 8 گیگ رم و حداکثر 125 گیگ فضای ذخیره‌سازی می‌شود.

قیمت لپ تاپ های VivoBook ایسوس هنوز اعلام نشده است؛ اما این کروم بوک جدید در ازای مبلغ 570 دلار به فروش می‌رسد. از دیگر محصولات به نمایش درآمده ایسوس در لاس وگاس، باید به چند سخت افزار گیمینگ، لپ‌تاپ‌های زنبوک نونوار شده و یک استودیو بوک کاملا جدید اشاره کنیم.

کروم بوک ایسوس

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی هاشم بخوره تو سرش هرکدوم از اونیکی نابود تره

  2. ایسوس فقط لبتاب میزنه کار دیگه ای نمیتونه بکنه