ال جی کیو 9

ال جی کیو 9 (LG Q9) در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد

ال جی کیو 9 (LG Q9) رسما در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. اگر قصد خرید این گوشی میان رده را دارید، با گجت نیوز همراه شوید تا مشخصات فنی، امکانات و قیمت ال جی کیو ۹ را بررسی کنیم.

بعد از مدت‌ها انتظار، گوشی جدید ال جی از خانواده میان رده Q پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. پیش از معرفی ال جی Q9 باید بگوییم که این تلفن هوشمند، همان G7 Fit بوده و سازندگان فقط نام آن را تغییر داده‌اند. در حقیقت، تمام مشخصه‌های G7 Fit با Q9 یکسان است و سازندگان تنها چند رنگ جدیدتر را معرفی کرده‌اند. ال جی کیو 9 با هدف جذب دانش‌آموزان برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است و 500 هزار وون کره (445 دلار / 390 یورو) قیمت دارد.

مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی جدید ال جی، مقاومت بیرونی و قابلیت‌های مالتی‌مدیا هستند. در این گوشی از چیپ “Quad DAC” برای پخش صدای باکیفیت سیمی و همچنین اسپیکر قدرتمند “Boombox” استفاده شده است تا بتوان در شرایط مختلف، از صدایی بلند و باکیفیت لذت برد. در این تلفن هوشمند می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا و دریافت‌کننده FM را هم پیدا کرد. LG Q9 همچنین به واسطه داشتن گواهی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G، در برابر آب، گرد و غبار و سقوط نیز مقاوم است.

ال جی کیو 9

مشخصات فنی ال جی کیو 9

صفحه نمایش موبایل جدید ال جی را می‌توان از نقاط قوت آن در نظر گرفت. گوشی جدید ال جی کیو 9 به نمایشگر 6.1 اینچی IPS LCD با وضوح 1440×3120 و پشتیبانی از HDR10 مجهز شده و حداکثر روشنایی آن به هزار نیت می‌رسد.

دستگاه از اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد و به صورت پیش‌فرض اندروید 8.1 اوریو را اجرا می‌کند. خریداران از 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 برخودار خواهند شد. برای ثبت تصاویر، دوربینی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در بخش پشتی و همچنین دوربینی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در بخش جلویی در نظر گرفته شده است تا ثبت عکس‌هایی زیبا و خلاقانه امکان‌پذیر باشد. از دیگر ویژگی‌های موبایل جدید ال جی می‌توان به کلید اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل، پشتیبانی از سیستم پرداخت ال جی پی، USB-C 3.1 و اسکنر اثر انگشت پشتی اشاره کرد.

ال جی کیو 9

این تلفن هوشمند قرار است از تاریخ 11 جولای (20 تیر) در سه رنگ آبی مراکشی (New Moroccan Blue)، مشکی (New Aurora Black) و قرمز (Carmine Red) روانه بازار شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از پشتت خیلی داغونه